اسلامی : رعایت صد درصدی پروتکلهای بهداشتی در پروازها

به گزارش مجله سلو بلاگ، تهران (پانا) - وزیر راه با اشاره به نظارت دقیق بر رعایت پروتکلهای بهداشتی در پروازها می گوید پروتکل های بهداشتی و مسافرگیری 60 درصدی، به صورت صد درصد در پروازها رعایت می گردد. ما مرتب گزارش های سازمان هواپیمایی کشوری را رصد می کنیم.

اسلامی : رعایت صد درصدی پروتکلهای بهداشتی در پروازها

محمد اسلامی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در پاسخ به این پرسش که گفته شده پروتکل های بهداشتی و مسافرگیری 60 درصدی در پروازها رعایت نمی شوند، اظهار کرد: پروتکل های بهداشتی و مسافرگیری 60 درصدی، به صورت صد درصد در پروازها رعایت می شود. ما مرتب گزارش های سازمان هواپیمایی کشوری را رصد می کنیم.

وی اضافه نمود: در موضوع قیمت بلیت هم تا به امروز ما گزارش مستندی از اینکه کسی از سقف قیمت ها فراتر رفته باشد، دریافت ننموده ایم.

وزیر راه تاکید نمود: ما به شدت کنترل می کنیم و اجازه نمی دهیم که پرواز چارتری به این صورت وجود داشته باشد که کسانی تحت عنوان آژانس، اقدام به سلف خری بلیت های پروازهای برنامه ای نمایند و با قیمتی که خودشان تشخیص دهند آن را بفروشند، ما این فرایند را متوقف نموده ایم.

اسلامی توضیح داد: اجازه نمی دهیم کسی اینگونه با سلف خری پروازهای برنامه ای، بلیت چارتری به مردم بفروشد و بعد هم بگوید اگر لغو کردید، پولش بازنمی شود چون پرواز چارتری بوده است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 22 آذر 1399 بروزرسانی: 22 آذر 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 24907

به "اسلامی : رعایت صد درصدی پروتکلهای بهداشتی در پروازها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسلامی : رعایت صد درصدی پروتکلهای بهداشتی در پروازها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید