امکان ویژه گوگل مپس نسخه بتا برای رتبه بندی مشاغل با یاری کاربران

به گزارش مجله سلو بلاگ، بسیاری از افراد عادت دارند برای یافتن نزدکی ترین متخصص، تعمیرکار و نیروی پیمانی به خود از نقشه گوگل استفاده نمایند. این موضوع به نظر منطقی می رسد اما گاهی یافتن یک نیرو که پیش از این نیز استخدامش نموده اید چندان ساده به نظر نمی رسد.

امکان ویژه گوگل مپس نسخه بتا برای رتبه بندی مشاغل با یاری کاربران

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، اگر به طور دائم از گوگل مپس برای یافتن متخصصان مختلف بهره ببرید، به مرور زمان متوجه می شوید که گاهی پیدا کردن بعضی از متخصصان که پیش از این از خدماتشان استفاده نموده بودید کمی سخت است. اکنون در نسخه بتا امکانی فراهم شده که بتوانید با ثبت نظر خود و ایجاد بازخورد در گوگل مپس یک شغل را سریعتر پیدا کنید.

درست مانند سایر درخواست های رتبه بندی کسب و کار ، می توانید این موارد را در فهرست مشارکت های شما پیدا کنید. این سرویس پیشنهادات را بر اساس جستجوی پیشین شما برای کارمندان تعمیرکار یا سایر موارد مشابه معین می نماید. مانند درخواستهای مشابه شما طی یک بازه زمانی معین. سپس وقتی باز هم یک خدمات، مثلا تعتمیر مبلمان را جستجو می کنید گوگل مپس به شما می گوید: شما این درخواست را 2 ماه پیش داشتید یا شما 2 ماه پیش از وب سایت آنها بازدید نموده اید.

به غیر از پیشنهادات شخصی ، شما همچنین می توانید به مجموعه ای از دسته های محبوب در نزدیکی شما ، متشکل از موارد مختلف را بیابید. بهره برداری از هر یک از این موارد به شما امکان می دهد مجموعه ای از شرکتهای ارائه دهنده خدمات را پیدا کنید یا حتی مجموعه محبوب خود را بسازید.

این ویژگی در جدیدترین نسخه بتا گوگل مپس یعنی نسخه 10.25.1 در دسترس است که می توانید با ثبت نام در پلی استور آن را از APK Mirror بارگیری یا به آن دسترسی داشته باشید. به خاطر داشته باشید که هیچ گونه نرم افزار بتا کاملاً عاری از مسائل نخواهد بود.

منبع: انتخاب
انتشار: 21 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 8298

به "امکان ویژه گوگل مپس نسخه بتا برای رتبه بندی مشاغل با یاری کاربران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان ویژه گوگل مپس نسخه بتا برای رتبه بندی مشاغل با یاری کاربران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید