انتقاد روسیه از تصمیم آمریکا علیه ایران

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگاران، میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین امروز سه شنبه با انتشار پیامی در توئیتر خود نوشت: تصمیم آمریکا برای خاتمه دادن به معافیت ها در خصوص پروژه های همکاری هسته ای غیرنظامی در ایران که از حمایت قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل برخوردار است، چالشی برای پیمان منع گسترش سلاح های هسته ای و نیز شورای امنیت سازمان ملل است.

انتقاد روسیه از تصمیم آمریکا علیه ایران

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

این در حالیست که روزنامه آمریکایی واشنگتن پست چندی پیش بیان کرد که دولت دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در صدد است تا معافیت های صادر شده برای همکاری های صلح آمیز هسته ای با ایران را تمدید نکند.

مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا نیز در یک پیغام توئیتری در این رابطه بیان کرد: من خاتمه معافیت تحریم ها برای [همکاری در] پروژه های مرتبط با برجام در ایران را که ظرف 60 روز اجرایی می گردد، اعلام می کنم. تشدید [فعالیت های هسته ای] مداوم ایران روشن کرد که این همکاری باید خاتمه پذیرد. کوشش های بیشتر برای زیاده طلبی هسته ای تنها باعث اِعمال فشار بیشتر بر رژیم خواهد شد!

لازم به ذکر است، این اقدام واشنگتن در تناقض آشکار با قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 مرداد 1399 بروزرسانی: 26 مرداد 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 18635

به "انتقاد روسیه از تصمیم آمریکا علیه ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد روسیه از تصمیم آمریکا علیه ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید