مسکو: مذاکرات برجامی همچنان ادامه خواهد داشت

به گزارش مجله سلو بلاگ، یک دیپلمات ارشد روسیه از تداوم همکاری و رایزنی ها با طرفهای حاضر در برجام اطلاع داد.

مسکو: مذاکرات برجامی همچنان ادامه خواهد داشت

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، یک مقام ارشد وزارت خارجه روسیه چهارشنبه از تداوم مذاکرات طرفهای حاضر در برجام اطلاع داد.

به نوشته خبرگزاریتاس سرگئی ریابکوف، معاون وزیر خارجه روسیه در این زمینه گفت که گفت وگو بین روسیه و دیگر طرفهای حاضر در برجام ادامه دارد البته مذاکرات رو در رو در حال حاضر در دستور کار نیست.

این دیپلمات ارشد روس در باره مشخص تاریخ خاصی برای ادامه رایزنی در زمینه برجام شرح داد: تماسهای رو در رو فعلا وجود ندارد. ما همکاری و گفت وگو با همه طرفهای برجام را ادامه می دهیم.

دولت آمریکا بعد از روی کار آمدن دونالد ترامپ از حربه تحریم برای فشار به ایران استفاده نموده و بعد از خروج یکجانبه از توافق هسته ای، تحریم های زیادی علیه تهران وضع نموده است. هم اکنون شمار زیادی از کشورهای منطقه و دنیا با اعتراض به تداوم تحریم های اقتصادی، از آمریکا خواسته اند به این تحریم های ظالمانه و غیرانسانی سرانجام دهد. (جزئیات بیشتر)

چندی قبل نیز نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین ضمن انتقاد از تداوم تحریم ها علیه ایران در بحبوحه بحران کرونا، خواهان مشارکت کشورهای بیشتر در اینستکس و گسترش دامنه آن به فراتر از مرزهای اتحادیه اروپا شد.

میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین در دو پیغام توئیتری درباره ساز و کار اقتصادی اروپا با ایران (اینستکس) و تداوم بی میلی آمریکا برای برطرف تحریمهای ایران در بحبوحه بحران دنیای شیوع کرونا اظهار نظر کرد.

اولیانوف در توئیتر شخصی خود نوشت: ایالات متحده آمادگی ندارد که به برطرف تحریم های ایران فکر کند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 31 خرداد 1399 بروزرسانی: 31 خرداد 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 16101

به "مسکو: مذاکرات برجامی همچنان ادامه خواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسکو: مذاکرات برجامی همچنان ادامه خواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید