بازدید مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از دفتر خبرگزاری ایرنا در سنندج

به گزارش مجله سلو بلاگ، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان از دفتر خبرگزاری ایرنا در این استان بازدید کرد.

بازدید مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از دفتر خبرگزاری ایرنا در سنندج

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان، سید محسن علوی در این حاشیه این بازدید گفت: رسانه های حرفه ای می توانند با فرهنگ سازی مردم را به تاریخ، سنت و فرهنگ خود بیشتر توجه داده و آشنا نمایند.

او اضافه نمود: ایرنا با توجه به سابقه، اعتبار و امکاناتی که دارد می تواند در این حوزه موثرتر باشد بویژه در شرایطی که شایعات و اخبار کذبی در رابطه با دستگاه های دولتی مطرح می گردد با انعکاس اخبار صحیح به تطهیر اذهان یاری کند.

علوی گفت: امروز دسترسی به فضای مجازی گسترش یافته و در این فضا انصاف رعایت نمی گردد چون هر کسی با چشم بسته و بدون آنالیز موضوعی را مطرح می نماید و دیگران هم بر بدون تحقیق به بازنشر آن می پردازند.

او با بیان اینکه از مبادی غیر رسمی خبر بیشتر از مبادی رسمی است، اضافه نمود: به علت سرعت در فضای مجازی و عدم تخصص، امکان تحلیل و اطلاع رسانی درست کمتر وجود دارد، در این شرایط رسانه های حرفه ای بویژه دیداری و شنیداری می توانند با فرهنگسازی مردم را به تاریخ، سنت و فرهنگ خود بیشتر توجه داده و آشنا نمایند.

پریها: مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 7380

به "بازدید مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از دفتر خبرگزاری ایرنا در سنندج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از دفتر خبرگزاری ایرنا در سنندج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید