بازی سامورایی Trek To Yomi معرفی گردید؛ فیلم کوراساوای قابل بازی

به گزارش مجله سلو بلاگ، سال گذشته با عرضه گوست آو سوشیما توانستیم یک بازی سامورایی شایسته و خوش ساخت را تجربه کنیم که حتی رگه هایی از کارهای فیلم ساز فقید ژاپنی یعنی آکیرا کوروساوا در آن دیده می شد. شرکت دیوالور دیجیتال (Devolver Digital) در جریان کنفرانس خود در E3 از اثری با نام Trek to Yomi رونمایی کرد که دقیقاً چنین فضایی دارد و گویی از دل فیلم های کوروساوا بیرون آمده است، فقط با این تفاوت که این یک بازی 2 بعدی ساید اسکرولینگ است.

بازی سامورایی Trek To Yomi معرفی گردید؛ فیلم کوراساوای قابل بازی

در این اثر شما کنترل شمشیرزن جوانی به نام هیروکی را در اختیار خواهید داشت که توسط استاد در حال مرگش آموزش می بیند تا دهکده و عزیزانش را نجات دهد. بر اساس توضیحاتی که منتشر شده است، این سامورایی تنها سفری فراتر از زندگی و مرگ را تجربه می نماید تا با خود و راستا پیش رویش روبرو گردد. در گیم پلی بازی هم شمشیرزنی و مهارت های مختلف آن وجود خواهد داشت و هم قدرت های فرا طبیعی برای شخصیت اصلی قابل استفاده خواهد بود.

متأسفانه تاریخ عرضه دقیقی برای عرضه این عنوان اعلام نشد اما تعیین شده است که این بازی در سال 2022 برای پلتفرم های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و کامپیوترهای شخصی منتشر خواهد شد. دیوالور به صورت دقیقی اعلام نکرده که آیا این بازی برای کنسول های نسل هشتم هم عرضه خواهد شد یا خیر. به همین خاطر، احتمالاً بتوانیم حدس بزنیم که این بازی قرار است فقط برای کنسول های نسل نهم عرضه خواهد شد.

همان طور که در نمایش بازی Trek to Yomi تعیین بود، ویژگی های مختلفی نظیر تصویر سیاه وسفید، کارگردانی هنری و زاویه دوربین همگی یادآور فیلم های کلاسیک سامورایی ژاپنی هستند و به گفته سازندگان بازی از آثار کوروساوا هم الهام گرفته شده است. این بهترین چیزی است که از یک بازی سامورایی ساید اسکرولینگ می توان انتظار داشت و برای آن هیجان زده بود. طراحی هنری 2.5 بعدی بازی باعث شده که نسبت به آثار 2 بعدی کلاسیک جزییات بیشتری را ببینیم.

با وجود مضمون انتقام و به خصوص حس و حال سامورایی Trek to Yomi طبیعی است که بسیاری به یاد بازی گوست آو سوشیما بیفتند و حتی آن را با این اثر مقایسه نمایند. البته، پیش از اینکه شباهت این دو بازی را پررنگ کنیم، باید گفت این قضیه به خاطر این بوده که هر دو از مجموعه آثار خاصی الهام گرفته اند.

بازی Trek to Yomi توسط استودیو لهستانی Flying Wild Hog که سابقه ساخت بازی های سری Shadow Warrior را در کارنامه دارد، ساخته می گردد. نکته جالب اینجاست که هم این بازی و هم گوست آو سوشیما علیرغم اینکه فضایی کاملاً ژاپنی دارند و با مضمون سامورایی ها ساخته شده است، هر دو توسط استودیوهای غیر ژاپنی ساخته شده اند.

طبق اطلاعات اعلام شده، می توانیم در سال 2022 منتظر عرضه بازی سامورایی Trek to Yomi باشیم.

منبع: The Gamer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 11 تیر 1400 بروزرسانی: 11 تیر 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 32772

به "بازی سامورایی Trek To Yomi معرفی گردید؛ فیلم کوراساوای قابل بازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی سامورایی Trek To Yomi معرفی گردید؛ فیلم کوراساوای قابل بازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید