بازی Stranger of Paradise قصه فاینال فانتزی 1 را از نو تعریف می نماید

به گزارش مجله سلو بلاگ، تعدادی از اعضای شرکت اسکوئر انیکس، کوئی تکمو و استودیو تیم نینجا در سایت پلی استیشن درباره فرایند توسعه بازی Strange of Paradise: Final Fantasy Origin و موارد همانند استفاده از جک گارلند به عنوان قهرمان و جزئیات نو دیگر صحبت نموده اند.

بازی Stranger of Paradise قصه فاینال فانتزی 1 را از نو تعریف می نماید

به همین دلیل، آن ها گفت وگوی جالبی را انجام داده اند. جین فوجیوارا، تهیه نماینده بازی، از Strange of Paradise به عنوان یک بازخوانی جایگزین از فاینال فانتزی 1 نام برد. او در ادامه بیان می نماید: احتمالا راحت تر است که فکر کنیم این اثر در یک دنیا موازی اتفاق می افتد که در کنار بازی اصلی جریان دارد.

جین فوجیوارا درباره این موضوع می گوید: بسیاری از شخصیت های شروری که در قسمت های اولیه فاینال فانتزی حضور پیدا نموده اند، معمولا پس زمینه داستانی آن ها به تصویر کشیده نشده است. من معتقدم که یک آنتاگونیست خوب باید علت روشنی برای اینکه چرا در وهله اول تبدیل به یک شخصیت شرور شده است، داشته باشد، بنابراین احساس کردم پرداختن عمیق تر به این جنبه از شخصیت جک گارلند جالب خواب بود.

او در ادامه اشاره می نماید: در فاینال فانتزی 1، او را از ابتدای بازی به عنوان یک شوالیه می بینید که تاریکی را در آغوش گرفته است اما داستان هرگز شرح نمی دهد که چرا او این راستا را برگزیده است. ما فکر می کردیم که می توانیم به وسیله Stranger of Paradise Final Fantasy Origin، داستان بازی اصلی را توسعه دهیم و یک احتمال را به تصویر بکشیم که چگونه سرنوشت گارلند به چیزی که در فاینال فانتزی 1 دیدیم، ختم شد.

کارگردان بازی یعنی نوبومیچی کومابه درباره ذات مخرب گارلند در بازیStranger of Paradise: Final Fantasy Origin می گوید: از آنجایی که راستا جک برای تبدیل شدن به گارلند پایه و اساس داستان است، ما تصمیم گرفتیم انگیزه ویرانگر او را که در دیگر قهرمانان فاینال فانتزی نمی بینیم، به عنوان یک مفهوم اصلی در نظر بگیریم و آن را به عناصر اکشن مختلف ترجمه کنیم. اولین چیزی که ما به عنوان یک مفهوم مطرح کردیم Soul Burst بود. ما در ابتدا ارائه ای ترسناک تر را در نظر گرفتیم، اما در نهایت به یک تصویر بصری رسیدیم تا آن ارائه هیجان انگیز را با زیبایی های Final Fantasy ترکیب کنیم. علاوه بر این، گارلند در سری Dissidia توانایی خاصی به نام روح آشوب دارد که او را با ادامه مبارزه قوی تر می نماید که ما از آن استفاده نموده ایم.

بازی Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin قرار است در تاریخ 27 اسفند 1400 (18 مارس) برای پلتفرم های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و کامپیوترهای شخصی (به وسیله اپیک گیمز استور) منتشر گردد. افرادی که بازی را به صورت دیجیتالی پیش خرید نموده اند، می توانند بازی را به صورت دسترسی زودهنگام از 24 اسفند (15 مارس) تجربه نمایند.

منبع: Siliconera

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 بهمن 1400 بروزرسانی: 24 بهمن 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 40759

به "بازی Stranger of Paradise قصه فاینال فانتزی 1 را از نو تعریف می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Stranger of Paradise قصه فاینال فانتزی 1 را از نو تعریف می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید