39 مدل محافظ تخت کودک فانتزی و شیک

به گزارش مجله سلو بلاگ، زمانی که بچه ها نوپا به تخت خواب خود منتقل می­شوند، نیازمند استفاده از وسیله­ای هستند که ایمنی و امنیت بیشتری را در هنگام خواب برایش مهیا سازد. محافظ تخت کودک با اتصال به تخت، از پایین افتادن او جلوگیری کرده و ایمنی کودک را بالاتر می­برد، اگر قصد خرید این محصول را دارید با ما همراه باشید تا نکات مربوط به آن را در این مقاله مورد بررسی قرار دهیم.

39 مدل محافظ تخت کودک فانتزی و شیک

ضرورت خرید محافظ تخت کودک

با گذر فرزندان از سن دو سالگی، احتیاج است که به تنهایی بر روی تخت خواب خود بخوابند، استفاده از محافظ تخت کودک به افزایش ایمنی آنان در هنگام خواب کمک می­کند. بچه ها در هنگام خواب به صورت مداوم جابجا می­شوند و احتیاج است که ایمنی بیشتری در استفاده از تخت داشته باشند، این وسیله امنیت خاطر والدین را نیز بالاتر می­برد.

محافظ تخت بدین صورت است که دو طرف و یا یک طرف تخت خواب را پوشش می­دهد و با ایجاد مانع، از افتادن بچه­ها به پایین تخت جلوگیری می­کند، استفاده از این وسیله ممکن است به مدت چندین ماه تا چندین سال باشد. این وسیله بیشتر برای بچه ها 18 ماه تا 5 سال کاربردی است زیرا در هنگام خواب چرخش­های 360 درجه­ای دارد، پس از استفاده­ی محافظ، کودک کم کم یاد می­گیرد که در موقع خواب جابجایی و چرخش کمتری داشته باشد و بدین صورت می­توانید استفاده از آن را به تدریج کنار بگذارید.

می­توانید از محافظ تخت کودک در خانه و یا خارج از خانه استفاده کنید، قابلیت حمل و جابجایی دارد، اگر کودک شما نوپاست عمق تشک روی تخت را اندازه­گیری کنید، ضروری است که محافظ 16 سانتی­متر بالاتر از سطح تشک باشد تا کودک بتواند به تنهایی از تخت پایین بیاید به طور مثال اگر تشک فرزندتان 20 سانتی­متر عمق دارد، طول محافظ باید 36 سانتی­متری انتخاب شود. این وسیله می­تواند برای پدربزرگ­ها و مادربزرگ­ها نیز مورد استفاده قرار بگیرد و برای آنان خوابی همراه با ایمنی را به همراه داشته باشد.

محافظ تخت کودک، برای آن دسته از بچه های که به تازگی از تخت خواب والدین به تخت خواب خود منتقل شده­اند حس امنیت ایجاد کرده و کمک می­کند که استرس آنان به دلیل دور شدن از والدین کاهش یابد. بر نحوه­ی اتصال محافظ تخت کودک نظارت کافی را داشته باشید تا هیچ گونه فاصله­ای بین تخت و محافظ قرار نداشته باشد، در این صورت ممکن است انگشت یا سر کودک در این فاصله قرار گرفته و خطر آفرین باشد. اگر قصد خرید محافظ تخت کودک را دارید با ما همراه باشید تا نکات مربوط به خرید این وسیله را مورد بررسی قرار دهیم.

نکات مربوط به خرید محافظ تخت کودک

محافظ تخت کودک در انواع مدل­های گاردی، ریلی و بالشتکی در بازار موجود است، در هنگام خرید محافظ به نوع تخت نوزاد خود توجه داشته باشید، برخی از مدل­های تخت خواب، قابلیت وصل کردن محافظ را ندارند و بنابراین می­توانید از مدل­های بالشتی استفاده کنید. مدل­های گاردی و ریلی برای بچه های با سن پایین­تر و مدل­های بالشتی برای بچه ها با سن بالاتر کاربرد داشته و مدل بالشتی قیمت پایین­تر نسبت به مدل­های دیگر دارد.

ریلی بودن محافظ به شما این امکان را می­دهد در مواقعی که به آن احتیاج ندارید، محافظ را جابجا کنید و همچنین زیبایی بیشتری به تخت می­دهد.

باز و بسته کردن آن برای والدین ساده باشد اما باید به گونه­ای باشد که بچه ها نتوانند آن را جابجا کنند.

ساختار محکم و ایمنی داشته باشد.

طول محافظ تخت کودک متناسب با طول تخت و تشک باشد.

نوع استفاده­ی خود را قبل از خرید تعیین کنید، اینکه می­خواهید این وسیله را تنها در هنگام خواب استفاده کنید که کودکتان از تخت به زمین نیافتد یا اینکه می­خواهید در صورت بیدار شدن هم نتواند از تخت پایین بیاید. اگر مورد دوم مدنظرتان می­باشد، محافظی با عرض بیشتر برایتان مناسب است.

دارای گارانتی باشد، اگر می­خواهید از محافظ تخت برای سایر بچه ها نیز استفاده کنید، ضروری است که دارای گارانتی معتبر باشد تا در صورت بروز مشکل بتوانید آن را رفع کنید.

قابلیت شستشوی آن را در هنگام خرید در نظر داشته باشید، برخی از مدل­ها دارای روکش هستند و تمیز کردن آن بسیار ساده است.

دارای رنگ­های متنوعی است که می­توانید آن را بنابر دکوراسیون داخلی اتاق کودکتان تعیین کنید.

برخی از مدل­ها بر روی بدنه­ی تخت خواب کودک نصب می­شود، برخی دیگر از مدل­ها قابلیت نصب بر روی تشک تخت خواب را دارد، در هنگام خرید دقت نمایید که بدنه­ و یا تشک تخت خواب کودک، توانایی نگهداری محافظ به شکلی ایمن را داراست.

می­توانید محافظ تخت کودک را در مسافرت نیز به همراه داشته باشید، به طور مثال در هتل احتیاجی به جابجایی تخت نیست و می­توانید به سهولت محافظ را به تخت کودک متصل نمایید، اگر قصد دارید در مکان­های مختلفی از آن استفاده کنید، مدل­های کوچک­تر با وزن کم­تر می­تواند انتخاب مناسبی باشد.

(سایت اتاق هیچگونه مسئولیتی درباره کیفیت کالاهای زیر ندارد و صرفا جهت راحتی در انتخاب بازدیدکنندگان این پست را تهیه کرده است)

  • نحوه نمایش کالاها

محافظ تخت کودک کابوک مدل GSA-191 مجموعه 10 عددی

تعیینات

  • تعداد

    ده تکه

  • مشتمل بر

    کاور تشک , بالش , رو بالشی , دور تختی , لحاف

  • وزن بسته بندی

    2500 گرم

  • ابعاد کاور تشک

    115*170 سانتی متر

  • وزن کاور تشک

    100 گرم

  • ابعاد بالش

    31*48 سانتی متر

  • وزن بالش

    210 گرم

720,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

محافظ تخت کودک طرح حیوانات جنگل مدل Animal Friendship 9892 مجموعه 4 عددی

این مجموعه که کوسن های عروسکی نیز نامیده می شوند می توانند به عنوان دور تختی درون تخت نوزاد یا کودک قرار گیرد و از کودک دلبند شما در برابر دیواره ها یا نرده های سفت و سخت تخت محافظت نماید . از طرفی سبب زیبایی تخت کودک شده

330,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

محافظ تخت کودک طرح پلی استیشن مدل VP2000

کوسن نمدی پلی استیشن از مرغوبترین متریال ممکن تهیه شده و مناسب برای تزئین گیم نت ها، اتاق کودک(تزئین مبلمان اتاق کودک و گارد تخت کودک) می باشد. وزن تقریبی آن در حدود 400 گرم و ابعاد آن 8x26x40 است.

65,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

محافظ تخت کودک طرح تک شاخ مدل Happy Unicorn

این محصول که کوسن عروسکی نیز نامیده می شود می تواند به عنوان دور تختی درون تخت نوزاد یا کودک قرار گیرد و از کودک دلبند شما در برابر دیواره ها یا نرده های سفت و سخت تخت محافظت نماید . از طرفی سبب زیبایی تخت کودک شده و محیط شادتری را درون تخت ایجاد می کند .

89,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

محافظ تخت کودک طرح کلاسیک مدل Animal Friendship 9835 مجموعه 4 عددی

این مجموعه که کوسن های عروسکی نیز نامیده می شوند می توانند به عنوان دور تختی درون تخت نوزاد یا کودک قرار گیرد و از کودک دلبند شما در برابر دیواره ها یا نرده های سفت و سخت تخت محافظت نماید . از طرفی سبب زیبایی تخت کودک شده و محیط شادتری را درون تخت ایجاد می کند . استفاده از رنگ های مهیج در این مجموعه سبب تهییج ذوق هنری کودک از بدو تولد می شود

285,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

محافظ تخت کودک مدل asm0815

تعیینات

  • تعداد

    یک تکه

  • مشتمل بر

    دور تختی

  • ابعاد بسته بندی

    30*40*60 سانتی متر

  • وزن بسته بندی

    2000 گرم

  • ابعاد دور تختی

    200*20*5 سانتی متر

  • نحوه شستشو

    توسط دست

180,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

بالش محافظ تخت کودک شیکدو مدل KDB19

تزئینات داخل اتاق بچه، برای مادر و پدر نوزاد تازه به دنیا آمده دغدغه بسیار مهمی می باشد. برای راحتی و ایمنی نوزاد وسایل مختلفی طراحی شده که از جمله آنها بالش محافظ تخت کودک می باشد. محافظ تخت کودک یکی از وسائلی است که زیبایی و امنیت را برای کودک فراهم می کند و از جهت دیگر می تواند به عنوان وسیله بازی کودک مورد استفاده قرار بگیرد

45,500 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

محافظ تخت کودک طرح ایکس باکس مدل X-BOX-1

کوسن نمدی ایکس باکس از مرغوبترین متریال ممکن تهیه شده و مناسب برای تزئین گیم نت ها، اتاق کودک(تزئین مبلمان اتاق کودک و گارد تخت کودک) می باشد. وزن تقریبی آن در حدود 400 گرم و ابعاد آن 7x27x40 است.

85,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

محافظ تخت کودک طرح اژدها کد 970048

امروزه ما برای امنیت و آسایش فرزندان خود تلاش زیادی می کنیم ،از بدو تولد و تا بزرگسالی سعی می کنیم به بهترین شکل ممکن از آنها حمایت کنیم .یکی از این موارد بهتر کردن کیفیت خواب بچه ها و نوزادان است ، همانطور که می دانید این گروه به خواب بیشتری نسبت به بزرگسالان احتیاج دارند و برای رشد مطلوب باید خوب بخوابند

280,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

محافظ تخت کودک کد 01 بسته 8 عددی

تعیینات کلی

  • ابعاد

    48×28×48 سانتی متر

  • وزن

    3000 گرم

  • فرم

    مستطیل

  • جنس

    الیاف طبیعی

  • پر شده با

    پلی استر

  • قابلیت شست و شو

    دارد

  • سایر توضیحات

    ستاره ها: 48×13×48 سانتی متر

500,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

محافظ تخت کودک طرح حیوانات جنگل مدل Animal Friendship 9897 مجموعه 4 عددی

این مجموعه که کوسن های عروسکی نیز نامیده می شوند می توانند به عنوان دور تختی درون تخت نوزاد یا کودک قرار گیرد و از کودک دلبند شما در برابر دیواره ها یا نرده های سفت و سخت تخت محافظت نماید . از طرفی سبب زیبایی تخت کودک شده و محیط شادتری را درون تخت ایجاد می کند . استفاده از رنگ های مهیج در این مجموعه سبب تهییج ذوق هنری کودک از بدو تولد می شود .

330,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

محافظ تخت کودک کد 970047

امروزه ما برای امنیت و آسایش فرزندان خود تلاش زیادی می کنیم ،از بدو تولد و تا بزرگسالی سعی می کنیم به بهترین شکل ممکن از آنها حمایت کنیم .یکی از این موارد بهتر کردن کیفیت خواب بچه ها و نوزادان است ، همانطور که می دانید این گروه به خواب بیشتری نسبت به بزرگسالان احتیاج دارند و برای رشد مطلوب باید خوب بخوابند

230,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

بالش محافظ تخت کودک شیکدو مدل KDB16

تزئینات داخل اتاق بچه، برای مادر و پدر نوزاد تازه به دنیا آمده دغدغه بسیار مهمی می باشد. برای راحتی و ایمنی نوزاد وسایل مختلفی طراحی شده که از جمله آنها بالش محافظ تخت کودک می باشد. محافظ تخت کودک یکی از وسائلی است که زیبایی و امنیت را برای کودک فراهم می کند

44,500 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

محافظ تخت کودک هیاهو مدل برفورد

تعیینات

  • تعداد

    یک تکه

  • مشتمل بر

    عروسک

  • ابعاد بالش

    25x18x3 سانتی متر

  • نحوه شستشو

    توسط دست , توسط ماشین لباس شویی

  • سایر توضیحات

    محافظ تخت از جنس نمد

220,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

محافظ تخت کودک هیاهو مدل لستر

تعیینات

  • تعداد

    یک تکه

  • مشتمل بر

    عروسک

  • ابعاد بالش

    25x22x3 سانتی متر

  • سایر توضیحات

    محافظ تخت کودک از جنس نمد

220,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

بالش محافظ تخت کودک شیکدو مدل KDB12

تزئینات داخل اتاق بچه، برای مادر و پدر نوزاد تازه به دنیا آمده دغدغه بسیار مهمی می باشد. برای راحتی و ایمنی نوزاد وسایل مختلفی طراحی شده که از جمله آنها بالش محافظ تخت کودک می باشد. محافظ تخت کودک یکی از وسائلی است که زیبایی و امنیت را برای کودک فراهم می کند و از جهت دیگر می تواند به عنوان وسیله بازی کودک مورد استفاده قرار بگیرد.رنگ بندی بالش شاد و رنگارنگ است که می تواند به راحتی با بقیه وسایل اتاق کودک شت شود

44,500 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

بالش محافظ تخت کودک شیکدو مدل KDB06

تزئینات داخل اتاق بچه، برای مادر و پدر نوزاد تازه به دنیا آمده دغدغه بسیار مهمی می باشد. برای راحتی و ایمنی نوزاد وسایل مختلفی طراحی شده که از جمله آنها بالش محافظ تخت کودک می باشد. محافظ تخت کودک یکی از وسائلی است که زیبایی و امنیت را برای کودک فراهم می کند و از جهت دیگر می تواند به عنوان وسیله بازی کودک مورد استفاده قرار بگیرد

57,500 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

بالش محافظ تخت کودک شیکدو مدل KDB02

تزئینات داخل اتاق بچه، برای مادر و پدر نوزاد تازه به دنیا آمده دغدغه بسیار مهمی می باشد. برای راحتی و ایمنی نوزاد وسایل مختلفی طراحی شده که از جمله آنها بالش محافظ تخت کودک می باشد. محافظ تخت کودک یکی از وسائلی است که زیبایی و امنیت را برای کودک فراهم می کند و از جهت دیگر می تواند به عنوان وسیله بازی کودک مورد استفاده قرار بگیرد.رنگ بندی بالش شاد و رنگارنگ است

57,500 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

محافظ تخت کودک طرح حیوانات جنگل مدل Animal Friendship 9898 مجموعه 4 عددی

این مجموعه که کوسن های عروسکی نیز نامیده می شوند می توانند به عنوان دور تختی درون تخت نوزاد یا کودک قرار گیرد و از کودک دلبند شما در برابر دیواره ها یا نرده های سفت و سخت تخت محافظت نماید . از طرفی سبب زیبایی تخت کودک شده و محیط شادتری را درون تخت ایجاد می کند

298,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

بالش محافظ تخت کودک شمسه نگار کد6

بالش محافظ کودک شمسه نگار یکی از لوازم و وسایل کاربردی کوچک و تاثیرگذار درتخت خواب بچه ها است.بالش کودک مانع آسیب دیدن کودک شما هنگام خواب میشود گاهی حضور دو یا چند بالش کودک ظاهر دکوراسیون اتاق کودک شما را از یکنواختی نجات داده و دکوراسیونی متفاوت و منحصر به فرد برای شما ایجاد می کن

47,900 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

بالش محافظ تخت کودک شیکدو مدل KDB05

تزئینات داخل اتاق بچه، برای مادر و پدر نوزاد تازه به دنیا آمده دغدغه بسیار مهمی می باشد. برای راحتی و ایمنی نوزاد وسایل مختلفی طراحی شده که از جمله آنها بالش محافظ تخت کودک می باشد. محافظ تخت کودک یکی از وسائلی است که زیبایی و امنیت را برای کودک فراهم می کند و از جهت دیگر می تواند به عنوان وسیله بازی کودک مورد استفاده قرار بگیرد.رنگ بندی بالش شاد و رنگارنگ است که می تواند به راحتی با بقیه وسایل اتاق کودک شت شود

57,500 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

محافظ تخت کودک طرح کلبه کد 970041

تعیینات

  • تعداد

    یک تکه

  • مشتمل بر

    دور تختی

  • ابعاد دور تختی

    70*50*10 سانتی متر

  • وزن دور تختی

    1500 گرم

90,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

محافظ تخت کودک طرح ستاره

تعیینات

  • تعداد

    یک تکه

  • مشتمل بر

    دور تختی

  • وزن بسته بندی

    900 گرم

  • ابعاد دور تختی

    10*40*40 سانتی متر

  • وزن دور تختی

    400 گرم

60,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

محافظ تخت کودک مدل asm14

تعیینات

  • تعداد

    یک تکه

  • مشتمل بر

    دور تختی

  • ابعاد بسته بندی

    30*40*60 سانتی متر

  • وزن بسته بندی

    2000 گرم

  • ابعاد دور تختی

    200*25*5 سانتی متر

235,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

محافظ تخت کودک دالی مدل cute-owl

تعیینات

  • تعداد

    یک تکه

  • مشتمل بر

    دور تختی

  • ابعاد بسته بندی

    45×35×10 سانتی متر

  • وزن بسته بندی

    350 گرم

  • ابعاد دور تختی

    45×35×10 سانتی متر

  • نحوه شستشو

    توسط دست , توسط ماشین لباس شویی

39,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

محافظ تخت کودک طرح حیوانات جنگل مدل Animal Friendship 9896 مجموعه 6 عددی

این مجموعه که کوسن های عروسکی نیز نامیده می شوند می توانند به عنوان دور تختی درون تخت نوزاد یا کودک قرار گیرد و از کودک دلبند شما در برابر دیواره ها یا نرده های سفت و سخت تخت محافظت نماید . از طرفی سبب زیبایی تخت کودک شده و محیط شادتری را درون تخت ایجاد می کند . استفاده از رنگ های مهیج در این مجموعه سبب تهییج ذوق هنری کودک از بدو تولد می شود .

480,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

بالش محافظ تخت کودک شیکدو مدل KDB18

تزئینات داخل اتاق بچه، برای مادر و پدر نوزاد تازه به دنیا آمده دغدغه بسیار مهمی می باشد. برای راحتی و ایمنی نوزاد وسایل مختلفی طراحی شده که از جمله آنها بالش محافظ تخت کودک می باشد. محافظ تخت کودک یکی از وسائلی است که زیبایی و امنیت را برای کودک فراهم می کند و از جهت دیگر می تواند به عنوان وسیله بازی کودک مورد استفاده قرار بگیرد.رنگ بندی بالش شاد و رنگارنگ است که می تواند به راحتی با بقیه وسایل اتاق کودک شت شود

45,500 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

بالش محافظ تخت کودک شیکدو مدل KDB15

تزئینات داخل اتاق بچه، برای مادر و پدر نوزاد تازه به دنیا آمده دغدغه بسیار مهمی می باشد. برای راحتی و ایمنی نوزاد وسایل مختلفی طراحی شده که از جمله آنها بالش محافظ تخت کودک می باشد. محافظ تخت کودک یکی از وسائلی است که زیبایی و امنیت را برای کودک فراهم می کند و از جهت دیگر می تواند به عنوان وسیله بازی کودک مورد استفاده قرار بگیرد.

44,500 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

محافظ تخت کودک کد 06

تعیینات

  • تعداد

    یک تکه

  • مشتمل بر

    روتختی

  • ابعاد بسته بندی

    30*30*40 سانتی متر

  • وزن بسته بندی

    1600 گرم

  • وزن تشک

    1550 گرم

  • ابعاد دور تختی

    10*20*350 سانتی متر

  • وزن دور تختی

    1550 گرم

260,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

محافظ تخت کودک طرح ماشین کد 970040

تعیینات

  • تعداد

    یک تکه

  • مشتمل بر

    دور تختی

  • ابعاد دور تختی

    70*50*10 سانتی متر

  • وزن دور تختی

    1500 گرم

85,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

بالش محافظ تخت کودک شیکدو مدل KDB13

تزئینات داخل اتاق بچه، برای مادر و پدر نوزاد تازه به دنیا آمده دغدغه بسیار مهمی می باشد. برای راحتی و ایمنی نوزاد وسایل مختلفی طراحی شده که از جمله آنها بالش محافظ تخت کودک می باشد. محافظ تخت کودک یکی از وسائلی است که زیبایی و امنیت را برای کودک فراهم می کند و از جهت دیگر می تواند به عنوان وسیله بازی کودک مورد استفاده قرار بگیرد.رنگ بندی بالش شاد و رنگارنگ است که می تواند به راحتی با بقیه وسایل اتاق کودک شت شود.

44,500 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

محافظ تخت کودک طرح موش کد 970059

امروزه ما برای امنیت و آسایش فرزندان خود تلاش زیادی می کنیم ،از بدو تولد و تا بزرگسالی سعی می کنیم به بهترین شکل ممکن از آنها حمایت کنیم .یکی از این موارد بهتر کردن کیفیت خواب بچه ها و نوزادان است ، همانطور که می دانید این گروه به خواب بیشتری نسبت به بزرگسالان احتیاج دارند و برای رشد مطلوب باید خوب بخوابند. یکی از موارد نگران کننده در هنگام خواب نوزادان و بچه ها افتادن آنها از تخت و یا برخورد آنها به بدنه محکم و خشن تخت است

210,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

محافظ تخت کودک مدل asm0815

تعیینات

  • تعداد

    یک تکه

  • مشتمل بر

    دور تختی

  • ابعاد بسته بندی

    30*40*60 سانتی متر

  • وزن بسته بندی

    2000 گرم

  • ابعاد دور تختی

    200*20*5 سانتی متر

  • نحوه شستشو

    توسط دست

182,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

بالش محافظ تخت کودک شمسه نگار کد7

بالش محافظ کودک شمسه نگار یکی از لوازم و وسایل کاربردی کوچک و تاثیرگذار درتخت خواب بچه ها است.بالش کودک مانع آسیب دیدن کودک شما هنگام خواب میشود گاهی حضور دو یا چند بالش کودک ظاهر دکوراسیون اتاق کودک شما را از یکنواختی نجات داده و دکوراسیونی متفاوت و منحصر به فرد برای شما ایجاد می کند

48,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

محافظ تخت کودک طرح حیوانات جنگل مدل Animal Friendship 9894 مجموعه 4 عددی

این مجموعه که کوسن های عروسکی نیز نامیده می شوند می توانند به عنوان دور تختی درون تخت نوزاد یا کودک قرار گیرد و از کودک دلبند شما در برابر دیواره ها یا نرده های سفت و سخت تخت محافظت نماید . از طرفی سبب زیبایی تخت کودک شده و محیط شادتری را درون تخت ایجاد می کند . استفاده از رنگ های مهیج در این مجموعه سبب تهییج ذوق هنری کودک از بدو تولد می شود .

305,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

بالش محافظ تخت نوزاد طرح ابر کد G17

تعیینات

  • تعداد

    یک تکه

  • مشتمل بر

    دور تختی

  • ابعاد بسته بندی

    28×33×10 سانتی متر

  • وزن بسته بندی

    132 گرم

  • ابعاد دور تختی

    33×33 سانتی متر

  • وزن دور تختی

    132 گرم

39,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

بالش محافظ تخت کودک شمسه نگار کد3

بالش محافظ کودک شمسه نگار یکی از لوازم و وسایل کاربردی کوچک و تاثیرگذار درتخت خواب بچه ها است.بالش کودک مانع آسیب دیدن کودک شما هنگام خواب میشود گاهی حضور دو یا چند بالش کودک ظاهر دکوراسیون اتاق کودک شما را از یکنواختی نجات داده و دکوراسیونی متفاوت و منحصر به فرد برای شما ایجاد می کند

48,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

بالش محافظ تخت کودک شمسه نگار کد9

بالش محافظ کودک شمسه نگار یکی از لوازم و وسایل کاربردی کوچک و تاثیرگذار درتخت خواب بچه ها است.بالش کودک مانع آسیب دیدن کودک شما هنگام خواب میشود گاهی حضور دو یا چند بالش کودک ظاهر دکوراسیون اتاق کودک شما را از یکنواختی نجات داده و دکوراسیونی متفاوت و منحصر به فرد برای شما ایجاد می کند

48,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

محافظ تخت کودک مدل cute Cloud

محافظ تخت کودک یکی از ابزارهای ضروری برای حفظ ایمنی بچه ها به هنگام خواب بر روی تخت خواب است. این محصول بصورت دست دوز از نمد در رنگهای شاد ساخته شده است

53,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

khaneh-jok-sms.ir: جملات زیبا و دلنشین جدید | جملات آموزنده و زیبا | جملات زیبا از بزرگان را اینجا بخوانید

discountbook.ir: کتاب ارزان | مجله کتابخوانی، بیاید آگاهتر باشیم

منبع: اتاق
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 19125

به "39 مدل محافظ تخت کودک فانتزی و شیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "39 مدل محافظ تخت کودک فانتزی و شیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید