با اپلیکیشن های حمل و نقل در انگلستان آشنا شوید

به گزارش مجله سلو بلاگ، اپلیکیشن های حمل و نقل در انگلستان

زمانی که برای سفر به انگلستان بلیط هواپیما گرفتید و قصد سفر کردید، باید راهکاری برای جابه جایی در آن کشور بیاندیشید. در این میان اگر با اپلیکیشن های حمل و نقل در انگلستان آشنایی بیشتری داشته باشید، خیالتان از بابت ترانسفرهای فرودگاهی یا رفتن به مکان های جذاب و شهرهای مختلف انگلستان راحت می گردد. به راحتی و با استفاده از اپلیکیشن هایی که به مناسبت تکنولوژی های روز جهان برای راحتی شما فراهم شده، می توانید خود را به هر نقطه از انگلستان که می خواهید برسانید. مجله خبرنگاران برای آشنایی شما با اپلیکیشن های حمل و نقل در انگلستان تعدادی از برترین های آن ها را به شما معرفی می کند تا در سفر به انگلیس بیشتر احساس راحتی کنید.

با اپلیکیشن های حمل و نقل در انگلستان آشنا شوید

برنامه زمانی زنده قطارهای UK | Live Train Times UK

اگر ساکن لندن هستید یا به این شهر سفر کرده اید، این برنامه را بر روی گوشی خود نصب کنید. برنامه زمانی زنده قطارهای UK به درد مسافران و افرادی می خورد که بسیار از قطار استفاده می نمایند و احتیاج دارند که زمان حرکت دقیق قطارها، زمان رسیدن آن ها به ایستگاه مورد نظر، مدت زمان توقف و زمان حرکت آن ها از ایستگاه را بدانند. از دیگر اطلاعاتی که این برنامه به شما می دهد تعداد قطارها و خلوتی و شلوغ بودن هر قطار است که به شما امکان انتخاب راحت را می دهد. شاید بخواهید برای قطار خلوت تر صبر کنید. همچنین اگر راستاهای خود را به این برنامه بدهید، اطلاعات بیشتری را برای شما نشان می دهد. در میان اپلیکیشن های حمل و نقل در انگلستان این برنامه احتیاج به پرداخت هزینه برای نصب بر روی گوشی شما دارد و تنها بر روی سیستم عامل آی او اس نصب می گردد. در نتیجه کسانی که گوشی های هوشمند با سیستم عامل اندروید دارند نمی توانند از این برنامه کاربردی استفاده نمایند. هر چند کسانی که گوشی هوشمند اندروید دارند، در سفر به انگلستان اصلا نگران نباشند. برنامه های کاربردی دیگری وجود دارد که در ادامه به شما معرفی می نماییم.

باس چکر UK | UK Bus Checker

این برنامه توسط شرکت توسعه دهنده اتوبوس های لندن راه اندازی شده و تمام انگلستان را تحت پوشش خود دارد. با این برنامه می توانید تمام 300000 ایستگاه اتوبوس در تمام انگلستان را مشاهده کنید. از زمان ورود اتوبوس مورد نظرتان به ایستگاهی خاص آگاه شوید و زمان حرکت اتوبوسی را در خطی معین دنبال کنید. به راحتی نزدیک ترین ایستگاه اتوبوس به خودتان را پیدا کنید. برای خود برنامه سفری بریزید و با توجه به این برنامه ساعت های سفرتان را معین کنید. یکی از قابلیت های جذاب این اپلیکیشن وجود آلارم است که زمانی که اگر آن را روشن کنید، زمانی که به ایستگاه مورد نظرتان نزدیک می شوید به شما هشدار می دهد. در نتیجه چه در اتوبوس خواب باشید و چه فراموش کرده باشید، هیچ گاه از ایستگاهی که باید در آن پیاده شوید، جا نمی مانید.

خطوط قطار UK | Trainline UK

در میان اپلیکیشن های حمل و نقل در انگلستان این برنامه توانسته است که هواداران بسیاری پیدا کند چرا که نزدیک به 9.4 کیلیون نفر این برنامه را بر روی گوشی های خود نصب کرده اند. با این برنامه می توانید برنامه حرکت قطارها را ببینید و آنالیز کنید. بلیط قطار مورد نظر خود را خریداری کنید و به مقصد برسید. حتی می توانید 10 دقیقه قبل از رسیدن قطارها بلیط خود را بخرید. این اپلیکیشن به سایت ها و برنامه های مادر حمل و نقل قطار متصل است و برنامه روزانه تمام خطوط راه آهن را به شما معرفی می نماید. برنامه تِرین لاین از محبوب ترین برنامه ها و اپلیکیشن های حمل و نقل در انگلستان است.

TrainTrick

اپلیکیشنی برای تمام گوشی های اندروید و آی او اس که استفاده از آن رایگان بوده و به یاری مسافرانی می آید که به دنبال بلیط قطار هستند. بسیاری از موارد پیش می آید که برای مسافرانی که قصد سفر به نواحی جنوبی دارند، با تاخیر و شلوغی قطارها روبرو شوند. در نتیجه می توانند با این اپلیکیشن بابت تاخیر قطار شکایات خود را بیان کرده و مطمئن باشید که به شکایات شما رسیدگی می گردد. تنها کافی است که از بلیط قطار خود عکسی در این اپلیکیشن آپلود کنید و دلیل تاخیر قطار را بیان نمایید. بنابراین این اپلیکیشن زحمت شکایت ها را از روی دوش شما بر می دارد.

اوبر | Uber

اوبر اکنون برای تمام گردشگران و مسافران سرتاسر جهان شناخته شده است. اپلیکیشن اوبر یکی از بحث برانگیزترین و پرجنجال ترین برنامه های حمل و نقل در سال 2016 بود. با این وجود اوبر به سرعت بسیار محبوب شد و ثابت کرد که می تواند به راحتی شما را از نقطه A به نقطه B برساند. در حالی که قیمتی بسیار منصفانه تر و ارزان تر برای این حمل و نقل می پردازید. هم اکنون با سفر به انگلستان در 16 شهر این کشور می توانید اوبر را پیدا کنید. اگر به دنبال اپلیکیشن های حمل و نقل در انگلستان هستید که مربوط به تاکسی های قدیمی باشد به سراغ اپلیکیشن های هایلو و گت (Hailo and Gett) بروید.

گوپیلی - بلیط های ارزان | Gopili

همانطور که از نام این اپلیکیشن معین است برای شما تنها به دنبال رزرو بلیت نیست بلکه برای شما ارزان ترین بلیت را در راستاهایی که می خواهید طی کنید، پیدا می نماید. در میان اپلیکیشن های حمل و نقل در انگلستان این مورد بسیار کاربردی و راحت است. همچنین می توانید از آن نه تنها در انگلستان بلکه در سرتاسر اروپا قابل استفاده است. با این اپلیکیشن می توانید قیمت بلیط هواپیما، قطارها و دیگر وسایل حمل و نقل در راستای که می خواهید بروید، مشاهده و مقایسه کرده و سپس آن ها را بر طبق زمان حرکتشان، مدت زمان طی نمودن راستا و قیمت مقایسه کنید. در نهایت از طریق حمل و نقل مورد نظرتان برسید. همانند این اپلیکیشن رایگان می توان به اپلیکیشن باسبود (Busbud) و اسکای اسکنر (Skyscanner) برای وسایل حمل و نقل متفاوت در اروپا اشاره نمود.

چنجرز - CO2 Fit

چنجرز (Changers) در میان اپلیکیشن های حمل و نقل در انگلستان عملکردی بسیار متفاوت دارد. این اپلیکیشن می خواهد که به شما این امکان را بدهد که با اهداف محیط زیستی و محبت آمیز سفر کنید. کاری که این اپلیکیشن انجام می دهد به این صورت است که فاصله شما تا وسایل حمل و نقل عمومی همانند مترو، اتوبوس، دوچرخه های بوریس را اندازه گیری می نماید و پیاده روی تا مقصد را هم در نظر می گیرد. سپس به محاسبه CO2 فراوریی شما برای طی این مسافت به هر کدام از این شیوه ها می پردازد. به این شیوه شما از روشی که با آن CO2 کمتری فراوری می کنید، آگاه شده و آن روش را انتخاب می کنید. این اپلیکیشن همانند اپلیکیشن اسکاتلندی جورنیز (Journeys) می ماند.

اپلیکیشن تویوب مپ لندن آندرگراند | Tube Map London Underground

از اپلیکیشن های حمل و نقل در انگلستان است که بیشتر تمرکز خود را در شهر لندن قرار داده است. این اپلیکیشن تنها خطوط مترو زیرزمینی و ایستگاه های مختلف آن را به شما نشان نمی دهد. بلکه اپلیکیشنی فراتر از این حرف هاست. با این اپلیکیشن می توانید زمان دقیق و زنده رسیدن مترو به ایستگاه مورد نظرتان را و زمان دقیق خروج مترو را بدانید. از تمام برنامه های زمانی خطوط مترو در پایتخت انگلستان آگاه شوید و حتی پیشنهادهایی برای پیاده روی بین ایستگاه های مختلف به جای سوار شدن به مترو داشته باشید. اگر طی کردن راستا بین دو ایستگاه با پای پیاده زمان کمتری برای شما داشته باشد چنین پیشنهادی را از اپلیکیشن تویوب مپ لندن آندرگراند دریافت خواهید کرد. این اپلیکیشن بر روی تمام سیستم های عامل گوشی های همراه به صورت رایگان نصب می گردد و در بخش هایی دارای پرداخت درون برنامه ای است.

دوچرخه های استاندر | Santander Cycles

نرم افزاری که برای دوچرخه های استاندر ساخته شده و جزو بهترین اپلیکیشن های حمل و نقل در انگلستان است، به راحتی بر روی سیستم عامل اندروید و آی او اس به صورت رایگان نصب می گردد. این اپلیکیشن نه تنها برای مسافران و گردشگران لندن می تواند مورد استفاده قرار گیرد بلکه بسیاری از مردم لندن و انگلیس نیز برای جابه جایی از آن استفاده می نمایند. با این اپلیکیشن می توانید از دوچرخه های بوریس (Boris bikes) بهره ببرید.

نحوه کار آن به این صورت است که پس از نصب اپلیکیشن بر روی گوشی های هوشمندتان، می توانید از نزدیک ترین ایستگاه دوچرخه های بوریس یا نزدیک ترین دوچرخه بلااستفاده آگاه شوید. پس از آن اپلیکیشن دوچرخه های استاندر برای شما کدی می فرستد که از طریق آن دوچرخه را از حالت قفل شده در می آورید و می توانید از آن بهره ببرید. با این دوچرخه به هر نقطه از شهر لندن که بخواهید می توانید رکاب بزنید. اگر به دنبال نقشه و راستایابی هستید که راستا رکاب زدن و دوچرخه سواری را به شما نشان دهد و شما را تا جاذبه مورد نظرتان همانند کاخ وست مینستر، برج لندن، باغ وحش لندن و بسیاری دیگر برساند، می توانید سایکل مپس (CycleMaps) را نصب کنید. اپلیکیشن سایکل مپس نه تنها در لندن و انگلستان بلکه در تمامی جهان مورد استفاده قرار می گیرد.

منبع: theguardian.com

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: الی گشت
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 2352

به "با اپلیکیشن های حمل و نقل در انگلستان آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با اپلیکیشن های حمل و نقل در انگلستان آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید