با جدیدترین هدایای تبلیغاتی آشنا شوید

به گزارش مجله سلو بلاگ، محصولاتتبلیغاتی راهکاری پسندیده برای معرفی کسب وکار و خدمات است. در طی این فرآیندهدایای شما علاوه بر انتقال حس نیک به مشتریان و همکاران به توسعه تجارت شما منتهیخواهد شد.

با جدیدترین هدایای تبلیغاتی آشنا شوید

اگرنمی دانید از کجا آغاز کنید و یا احتیاج به اطلاعات بیشتری در ارتباط با هدایایتبلیغاتی دارید، ادامه این مطلب را دنبال کنید.

هدایای تبلیغاتی خاص و مدرن

برایآغاز باید ایده خوبی در ذهن داشته باشید که به راحتی شکست نخورد. در دنیای مدرنامروزی، موارد تبلیغاتی تقریباً یک گزینه مطمئن هستند. تنوع بالایی برای انتخابمحصول وجود دارد که همواره چالشی برای سرمایه گذاران نیز خواهد بود. هدایای تبلیغاتی جدیددر سال های گذشته در صدر محبوب ترین ها بوده است. تقاضای بالا برای این هدایا، اطمینانمی دهد که آن ها در سال های آینده همچنان جزو هدایای محبوب و پرکاربرد خواهند بود.این دسته از محصولات در ارتباط مستقیمی با سبک زندگی، تکنولوژی و زمان قرار گرفته است.

اماوقتی صحبت از محصولات تبلیغاتی جدید می گردد، یک قانون کلی وجود دارد. از فناوریمنسوخ استفاده نکنید! موارد جدیدی را پیدا کنید که دارای تکنولوژی بروز و خاصباشند. به چند نمونه در ادامه نگاهی می اندازیم تا با این مقوله بهتر آشنا شویم.

شارژر بی سیم (شارژر وایرلس)

شارژرهایبی سیم به عنوان لوازم جانبی اصلی برای گوشی های موبایل، به آرامی اما به طور پیوستهتبدیل به یک کالای مشترک در هر خانه یا هر دفتر می شوند. کلافگی از سیم های پیچ درپیچ و شلوغ، دلیل اصلی محبوبیت و فراگیر شدن این شارژرها است. اغلب طراحی جالبی دارندو زیبا هستند. به نوعی برای فضای میزکار یا اتاق شخصی کاملا همگون و هماهنگ است. بااینکه معمولا به صورت ثابت در جای مخصوصی قرار می گیرند اما حمل و نقل آن ها بهراحتی انجام می گیرد. شارژرهای وایرلس علاوه بر گوشی موبایل شخص استفاده نمایندهبدون محدودیت در نوع سوکت یا برند گوشی، موبایل سایر افراد را نیز شارژ می نماید.این هدیه تبلیغاتی خاصبرای اقشار مختلفی مناسب است.

عینک واقعیت مجازی

واقعیتمجازی نوعی شبیه ساز 360 درجه است که از طریق فیلم های ویژه امکان دیدن یک نمایمتفاوت و خاص را خواهد داد. این فناوری تصویری هم از جنبه سرگرم نماینده و هم از نظرپژوهشی، صندلی ویژه ای دارد. همواره خوب است که به اوقات فراغت کارمندان یا مشتری هایخود توجه کنید. واقعیت مجازی روز به روز محبوب تر می گردد. در بسیاری از شبکه هایپخش آنلاین ویدیو مثل یوتیوب ویدیوهای 360 درجه برای مخاطبین به راحتی در دسترساست. عینک یا هدست واقعیت مجازی از جمله هدایای جدید و متفاوتی است که هرکسی بهآن توجه نمی نماید. بنابراین به احتمال زیاد مخاطبین شما از این هدیه ویژه استقبالخوبی نمایند و مجذوب سلیقه و دقت شما خواهند شد.

کواد کوپتر (دِرون)

هواپیماهایبدون سرنشین دیگر ابزاری نیستند که صرفا به فیلمسازان حرفه ای اختصاص داشته باشد.با استفاده از فناوری های در حال توسعه، هواپیماهای بدون سرنشین از نظر اندازهکوچک تر شده و بسیار مقرون به صرفه شده اند. این هدایا هم به طبع خاص بودنشان،برای هدیه دادن جذاب و دوست داشتنی است. هر کس عاشق عکس های منحصر به فرد از مناظرشگفت انگیز باشد، قطعا از این کوادکوپترهای مجهز به دوربین هم لذت می برد. اینهواپیمای 4 پره با قابلیت کنترل از راه دور، هدیه تبلیغاتی خاص برای افراد خاصاست. اما قطعا استفاده به جا از آن نتایج قابل قبولی در پی خواهد داشت.

هدفون

چه در محل کار و چه در حال سفر، بیشتر افراد به طور مرتب از هدفون استفاده می نمایند.هدفون بلوتوث با کیفیت بالا، با قابلیت کنترل موسیقی، گاهی تا ساعت ها در طول روزمورد استفاده قرار می گیرد. هر ساله نیز گزینه های جدیدی به این محصولات اضافه می گرددکه به جذاب تر شدن آن یاری بسیاری می نماید. مواردی همچون کاهش نویز صدای محیط، بهبودکیفیت صدا، کوچک تر شدن، افزایش طول زمان آماده به کار و ... . امروزه نیز در میانطیف بسیار گسترده هدفون ها، نمونه های کوچک بدون سیم بسیار پر هوادار هستند. باآرگونومی مناسب برای داخل گوش ظاهری ساده و مدرن دارند و به خوبی پاسخ گوی احتیاجکاربران در طول یک روز است. از قلم نیاندازید که کیفیت صدا را در اولویت انتخاب اینهدیه خاص قرار دهید.

هدایای دوست دار محیط زیست

حفظمحیط زیست از آلودگی ها و پاکیزه نگهداشتن آن از وظایف انسانی همه ما است. در اینراستا هدایایی به صورت ویژه و با در نظر داشتن اصول آسیب نرساندن به محیط زیست نیزطراحی شده است. این هدایای تبلیغاتی با نام هدایای سبز نیز شناخته می شوند. به طورعمومی ساده ترین و پر استفاده ترین محصولات مثل اتوماتیک و بگ های دستی به این شیوهتولید می شوند تا به طور گسترده موثر واقع شوند. امکان بازیافت محصول یا استفادهاز پسماندها و دورریزها برای ساخت این محصولات از مهم ترین ویژگی این هدایا است. خوشبختانه این هدایا در چند سال گذشته روندی روبه رشد داشته است و به عنوان محصولات تبلیغاتی جدید شناخته می شوند.

ابزارهای چندکاره

شایددر نگاه اول این دسته از هدایا به عنوان کالایی قدیمی در ذهن تداعی شوند. اما دقتداشته باشید که استفاده از ابزارهای جدید در کنار هم به طور کلی محصولی جدید باروحی تازه ایجاد خواهد نمود. قلم های لمسی (تاچ پِن) از مواردی است که به تازگی مورداستفاده قرار می گیرد. کابل های رابط با طول کوتاه برای مواقع خاص از نمونه هایدیگری است که هر چند سال احتیاج به استاندارد جدیدی دارند. ابزار چندکاره ای که درکنار قطعات قدیمی و کاربردی مثل پیچ گوشتی، چاقو و چراغ قوه، این نمونه های جدیدرا نیز به همراه داشته باشد قطعا بسیار محبوب و دوست داشتنی خواهند بود.

ابزارچندکاره می تواند سفارشی و برای مشاغل و افراد خاص طراحی گردد یا بهطور عامه پسندی برای استفاده کلی در نظر گرفته گردد.

کیف و محافظ مدارک

ازآنجا که حمل بعضی مدارک، کارت های بانکی و شناسایی و شاید مقداری پول نقد برای همه مادر طول روز امری بدیهی است، پس وجود یک کیف مدارک یا کیف پاسپورتی به عنواننگهدارنده نیز واجب است. طراحی این کیف ها مهم ترین بخش آن است. یک طراحی شیک مثل طراحی هایکشویی جدید بسیار پر هوادار است و همین بازنگری در قبال این کالای تبلیغاتی، آن رامجددا احیا می نماید.

اینهدایای تبلیغاتی خاصو جدید به دلیل بروز بودن و استفاده از سبک زندگی جدید در طراحی بسیار مورد پسندقرار می گیرند. هدایایی با نگاهی جدید و مطابق با سبک زندگی افراد تا هرچه بهتر درروزمره افراد مورد استفاده قرار بگیرد.

بهجهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد هدایای تبلیغاتی خاص به مشاورین ما در حس هفتممراجعه کنید.

khaneh-jok-sms.ir: جملات زیبا و دلنشین جدید | جملات آموزنده و زیبا | جملات زیبا از بزرگان را اینجا بخوانید

discountbook.ir: کتاب ارزان | مجله کتابخوانی، بیاید آگاهتر باشیم

منبع: آی تابناک
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 19327

به "با جدیدترین هدایای تبلیغاتی آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با جدیدترین هدایای تبلیغاتی آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید