بدترین و برترین شهرهای آمریکا برای رانندگی در سال2022 ، لس آنجلس در رتبه سوم بدترین ها ، چه جرائمی در رتبه بندی تاثیر دارد؟

به گزارش مجله سلو بلاگ، بدترین شهرها برای رانندگی در سال 2022 با در نظر گرفتن عواملی همانند گرفتن قبض جریمه سرعت غیرمجاز، عبور کردن از چراغ قرمز و اندازه تصادف ها انتخاب شدند.

بدترین و برترین شهرهای آمریکا برای رانندگی در سال2022 ، لس آنجلس در رتبه سوم بدترین ها ، چه جرائمی در رتبه بندی تاثیر دارد؟

به گزارش خبرنگاران آنلاین، آیا شما نیز جزو آن دسته از افرادی هستید که برای رفتن به محل کار با خودروی شخصی سرعت می گیرید یا هنگام رانندگی پیغام متنی ارسال می کنید؟ مطالعه تازه مؤسسه بیمه QuoteWizard در خصوص برترین و بدترین شهرهای آمریکا برای رانندگی در سال 2022 نشان می دهد که هشت شهر استان کالیفرنیا در لیست بدترین شهرهای رانندگی آمریکا نهاده شدند که در این میان شهر بیکرزفیلد، رتبه اول بدترین رانندگان را به خود اختصاص داد.

مطالعه روی 70 شهر

در این مطالعه 70 شهر کشور آمریکا با در نظر گرفتن عواملی از جمله گرفتن قبض جریمه سرعت غیرمجاز، عبور کردن از چراغ قرمز یا استفاده از تلفن همراه حین رانندگی، مقدار تصادف ها و حوادث DUI (رانندگی تحت تأثیر) رتبه بندی شد. رانندگی تحت تأثیر به حالتی اطلاق می گردد که بر اساس آن راندن وسیله نقلیه در شرایطی که فرد تحت تأثیر مصرف الکل یا داروهای دیگر قادر به کنترل صحیح و امن وسیله نقلیه نباشد، مجاز نیست.

نتایج این تحقیق نشان داد که شهر بیکرزفیلد نه تنها در رتبه نخست بدترین رانندگان آمریکا نهاده شده است، بلکه برای تصادف های DUI نیز رتبه اول را به خود اختصاص می دهد. این شهر از نظر سرعت غیرمجاز در رتبه چهارم و برای تصادفات در رتبه هشتم بدترین شهرهای آمریکا نهاده شد.

لس آنجلس در رتبه سوم بدترین رانندگی

شهر ساکرامنتو که از سال 2021 تا کنون پنج امتیاز پایین تر آمده است، در رتبه دوم بدترین شهرهای آمریکا نهاده شده است. باتون روژ که در سال گذشته در جایگاه هشتم برترین رانندگان آمریکا در سال 2021 قرار داشت، اکنون در رتبه سوم و لس آنجلس در رتبه چهارم شهرهای دارای بدترین رانندگان نهاده شده است.

سایر شهرهای آمریکا که بدترین رانندگان را در خود جای می دهد شامل سانفرانسیسکو، سن دیگو، فرزنو، ریورساید، ریچموند و جکسون ویل است.

مطالعه تازه مؤسسه بیمه QuoteWizard نشان می دهد 10 شهر برتر آمریکا که دارای برترین رانندگان است نیز شامل لوئی ویل، هارتفورد، لیتل کوچک، اوکلاهاما، تولسا، دالاس، پیتسبورگ، دیترویت، هیوستون و شیکاگو می گردد.

منبع: ایمنا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 19 آبان 1401 بروزرسانی: 19 آبان 1401 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 49837

به "بدترین و برترین شهرهای آمریکا برای رانندگی در سال2022 ، لس آنجلس در رتبه سوم بدترین ها ، چه جرائمی در رتبه بندی تاثیر دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدترین و برترین شهرهای آمریکا برای رانندگی در سال2022 ، لس آنجلس در رتبه سوم بدترین ها ، چه جرائمی در رتبه بندی تاثیر دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید