برآورد انعقاد قرارداد 200میلیارد تومانی در حوزه پهپادها

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگاران، حامد سعیدی دبیرکارگروه پهپادهای غیرنظامی کشور و دبیر برگزاری رویداد ارائه فناوریهای کشور در حوزه فناوری های مرتبط با پهپادها امروز در حاشیه این رویداد در جمع خبرنگاران گفت: در این نمایشگاه بیش از پنجاه شرکت و موسسه ارزیابی شده فناور حضور داشتند.

برآورد انعقاد قرارداد 200میلیارد تومانی در حوزه پهپادها

وی با بیان اینکه بعضی از این فناوران در حوزه فراوری، طراحی و ارائه خدمات فعالیت می نمایند، اعلام کرد: محصولات جدیدی در این نمایشگاه ارایه شدند که پنج محصول به مرحله رونمایی رسیدند.

به گفته سعیدی، پهپادهای دوزیست، سه زیست، پرنده های ترکیبی هواپیما و مولتی روتور، پرنده های هیبریدی و ...هستند.

سعیدی با اشاره به براورد نمایشگاه از فروش و قراردادها گفت:پیش بینی نموده ایم که حدود صدمیلیاردتومانی برای پهپادهای کشاورزی و سنجشی داریم. پنجاه میلیارد تومان در حوزه خدمات بازاری، سمپاشی و نقشه برداری و حدودپنجاه میلیارد در زمینه خدمات مربوط به مجموعه های زنجیره تامین قرارداد منعقد می گردد.

وی ادامه داد: در مجموع حدود دویست میلیارد فعالیت احصا شده است.

دبیرکارگروه پهپادهای غیرنظامی کشور با تاکید بر ضرورت سرعت توسعه پهپادها گفت: در حال حاضر علاوه بر احتیاج، فراورینماینده و سرمایه گذار هم وجود دارد از این رو به جای پروسه پنج ساله درصدد هستیم با چنین رویدادهایی زمان کوتاه تری به مرحله تجاری سازی برسند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 8444

به "برآورد انعقاد قرارداد 200میلیارد تومانی در حوزه پهپادها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برآورد انعقاد قرارداد 200میلیارد تومانی در حوزه پهپادها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید