برگزاری اردوی آماده سازی ملی پوشان جوجیتسو در آموزشگاه ملی المپیک

به گزارش مجله سلو بلاگ، نخستین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی مردان جوجیتسو برای حضور در پیکارهای جهانی در آموزشگاه ملی المپیک در حال پیگیری است.

برگزاری اردوی آماده سازی ملی پوشان جوجیتسو در آموزشگاه ملی المپیک

به گزارش خبرنگاران، پس از جدایی رشته ورزشی جوجیتسو از فدراسیون جودو و پیوستن به فدراسیون کاراته، نخستین اردوی تمرینی و رسمی این تیم از هفته گذشته با حضور 28 ورزشکار در آموزشگاه ملی المپیک شروع شد و تا فردا ادامه خواهد داشت.

اعضای این تیم که مسابقات قهرمانی دنیا و تورنمنت های مهم بین المللی را پیش رو دارند، تمرینات خود را در دو نوبت صبح و بعد از ظهر پیگیری می نمایند.

هنر رزمی جوجیتسو با گذشت قریب به 15 سال از فعالیت آن در کشورمان، اکنون و با حضور این رشته در بازی های آسیایی، بازی های داخل سالن آسیا و رایزنی های اجرا شده از سوی مسئولین دنیای و آسیایی این رشته برای حضور در المپیک، وارد مرحله جدید شده است.

لزوم برنامه ریزی مدون برای کسب بهترین نتایج در میادین بین المللی در این برهه زمانی بیش از پیش نمود نموده است، مسئله ای که هم اکنون نیز در این رشته کاملا مشهود است و بدون شک با حمایت متولیان ورزش کشور و مسئولین فدراسیون کاراته با وجود پتانسیل بالایی که در این رشته وجود دارد شاهد پیشرفت بیش از پیش این هنر رزمی خواهیم بود.

فرهان موسوی، حمید عمرایی، محمد رئوف خاکسار، علی مهاجرانی، علی گلیاری، امیر احمر، احمد قاسمی، امیر محمد رحیمی، محمدرضا سعیدی مدنی، امیر حسین خادمیان، علی اکبرپور، علی صفرعلی، آرش کریمی، احمدرضا عیدی، محسن کهراریان، حشمت جلیلیان، سعید خالقی، مهران ستار، حبیب رنجبر، رضا شفیعی، محمد کاظم زاده، امیر حسین نوری، مهدی حسن پور، سپهر رئیسی، مسعود حسن زاده، محمد احمدی، مجتبی رجبی و یونس رستمی، 28 ورزشکار حاضر در این مرحله از اردوها هستند.

راهنمایی ملی پوشان را سید امیر خوشبین به عنوان سرمربی، امیر حسام حسینی، احمد خالقی و اکبر احدی به عنوان مربی راهنمایی تیم را بر عهده دارند. جواد شفیعی مربی بدنساز و یوسف جولانی سرپرست تیم هستند.

مسابقات جوجیتسو قهرمانی دنیا در شرایطی اواخرآبان ماه و به میزبانی شهر ابوظبی کشور امارات برگزار خواهد شد، که آخرین حضور تیم کشورمان در پیکارهای دنیای به سال 2014 و در کشور اتریش باز می شود، که با یک نشان نقره و 2برنز برای ملی پوشان کشورمان همراه بود.

پریها: مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 9667

به "برگزاری اردوی آماده سازی ملی پوشان جوجیتسو در آموزشگاه ملی المپیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری اردوی آماده سازی ملی پوشان جوجیتسو در آموزشگاه ملی المپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید