بسته اقتصادی مسافرتی برای پرسپولیس

به گزارش مجله سلو بلاگ، تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی با الهلال عربستان به این کشور سفر می نماید تا ملاقات یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را همانند بازی های دور گروهی و یک هشتم به اسم میهمان برگزار کند.

بسته اقتصادی مسافرتی برای پرسپولیس

قهرمان پنج دوره متوالی لیگ برتر ایران در فاصله کمتر از یک ماه تا بازی با نماینده عربستان با مسائل فراوان اقتصادی روبرو شده است.

مجید صدری رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس که پس از استعفای جعفر سمیعی از مدیرعاملی، سرپرست سرخپوشان شده با درخواست اعضای تیم برای پرداخت مطالبات آن ها روبرو شده است، اما فعلاً پیروز به برآورده کردن خواسته آن ها نشده است.

پرسپولیس با وجود این مسائل قرار است به عربستان رفته تا با الهلال بازی کند. کاروان این تیم با توجه به یارانه سفر کنفدراسیون فوتبال آسیا با هزینه های این نهاد بین المللی به کشور میزبان بازی های یک چهارم تا فینال لیگ قهرمانان آسیا سفر می نماید تا سرخ ها بابت سفر به این کشور خیالشان راحت گردد.

کاروان تیم فوتبال پرسپولیس قرار است با پرواز اختصاصی راهی کشور عربستان گردد تا تنها نماینده فوتبال باشگاهی ایران در یک چهارم نهایی ACL 2021 در سفر خود از امکانات کافی برخوردار باشد.

باشگاه پرسپولیس برای تهیه بلیت هواپیما و اسکان در یکی از برترین هتل های ریاض هزینه ای را پرداخت نمی نماید و تمام این مبلغ از سوی AFC در اختیار باشگاه های صعود کننده به یک چهارم نهایی قرار می گیرد.

ملاقات تیم های فوتبال پرسپولیس و الهلال عربستان 24 مهرماه در حالی برگزار می گردد که الهلال درخواست داده است تا در ورزشگاه فیصل بن فهد بازی کند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: فرارو
انتشار: 13 دی 1400 بروزرسانی: 13 دی 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 36508

به "بسته اقتصادی مسافرتی برای پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته اقتصادی مسافرتی برای پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید