بهار، برترین فصل سفر به آنتالیا

به گزارش مجله سلو بلاگ، معمولا بیشتر افراد برای فرار از سرمای زمستان و گرمای طاقت فرسای تابستان فصل بهار را برای مسافرت انتخاب می نمایند. بهار را می توان آغاز فصل گردش گری و برترین فصل سفر به آنتالیا دانست. آنتالیا به علت موقعیت جغرافیایی و نزدیک بودن به ایران یکی از گزینه های مناسب برای گردشگری است. آنتالیا با فرا رسیدن بهار آب و هوایی معتدل و تابستانی به خود می گیرد با این حال کشورهای اروپایی همچنان دارای آب و هوای سردتر و زمستانی هستند، بنابراین اگر قصد سفر در فصل بهار را دارید، آنتالیا انتخاب مناسبی است. لذت قدم زدن زیر آفتاب دلچسب، فستیوال های زمان غروب آفتاب و امتحان غذاهای محلی در امتداد ساحل، سفری دلچسب را برای گردش گران به ارمغان خواهد آورد. با گرم تر شدن آب و هوا در سواحل مدیترانه ای بلیط های ارزان به فروش رسیده است یا رزرو شده است و برنامه ریزی برای آخر هفته آغاز می گردد. آنتالیا در ترکیه،در میان سایر شهر های مدیترانه ای جزو گزینه های رده اول برای مسافرت محسوب می گردد.

بهار، برترین فصل سفر به آنتالیا

آنتالیا

طبیعت چشم نواز و آب وهوای مناسب و معتدل و فرهنگ غنی آنتالیای ترکیه، آن را تبدیل به مدرن ترین شهر ترکیه نموده است که در تمام فصول سال پذیرای جهانگردان از سراسر دنیا است. آنتالیا را می توان جز معدود شهر هایی دانست که در تمام طول سال به علت شرایط ویژه جهانگرد پذیر است. بنابراین زمان سفر به این شهر کاملا سلیقه ای است و به اولویت های سفر مانند آب و هوا، شلوغی ، و .... بستگی دارد.

برترین فصل سفر به آنتالیا

با توجه به آمارها و تعداد گردش گر به نظر می رسد که فصل بهار و اوایل تابستان از برترین زمان های سفر به این شهر توریستی در کشور ترکیه است. زیرا در اردیبهشت ماه هوا بسیار مناسب است و هنوز خورشید داغ تابستان به این منطقه ساحلی حکم فرما نشده است. در اواسط اردیبهشت ماه نیز زمان مناسبی برای شنا و ورزش های آبی محسوب می گردد، زیرا آب دریا به مقدار کافی گرم است. اگر خواستار هوایی شرجی تر و گرمتر هستید تیر و مرداد اوج گرمای منطقه است که حتی در شب هنگام نیز گرما پوستان را لمس می نماید.

منبع: همگردی
انتشار: 16 دی 1401 بروزرسانی: 16 دی 1401 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 50602

به "بهار، برترین فصل سفر به آنتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهار، برترین فصل سفر به آنتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید