بیوگرافی بابک معصومی ، بازیکن و کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال

به گزارش مجله سلو بلاگ، بابک معصومی بازیکن و کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران در تاریخ 23 تیرماه 1351 در تهران به جهان آمد.وی مبتلا به سرطان بود و در 19 مرداد 1390 درگذشت.

بیوگرافی بابک معصومی ، بازیکن و کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال

بیوگرافی بابک معصومی

بابک معصومی در تاریخ 23 تیرماه سال 1351 در تهران به دنیا آمد. وی کاپیتان و بازیکن تیم ملی فوتسال ایران بود.

ورود به دنیای فوتبال

معصومی نیز مانند اغلب بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران ابتدا با حضور در میادین فوتبال کار خود را آغاز کرد اما به دلیل برخورداری از تکنیک بالای خود به سوی فوتسال گرایش پیدا کرد که در این حوزه هم پیروز بود. او بازی فوتبال را به صورت حرفه ای از باشگاه فتح تهران آغاز کرد. سپس وارد فوتسال شد و در باشگاه های فتح، پاس و تام ایران خودرو عضویت یافت. بابک برای مدتی در سال 1388 سرمربی تیم فوتسال پرسپولیس بود.

رفاقت با علی کریمی

معصومی از دوستان نزدیک علی کریمی محسوب می شود و در تیم فتح تهران با وی هم بازی بود. معصومی با همان تیم فتح وارد فوتسال شد و بعدها بازی در تیم های پاس تهران و تام ایران خودرو را تجربه کرد. قهرمانی دو دوره از لیگ برترفوتسال کشورمان با تام ایران خودرو نیز از افتخارات معصومی به حساب می آید.

درگذشت بابک معصومی

معصومی از سال 1388 با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می کرد و نزدیک به دو سال به مبارزه با آن پرداخت. وی سرانجام بر اثر سکته مغزی در تاریخ 19 مرداد 1390 در فردیس کرج درگذشت و در امامزاده طاهر کرج دفن شد.شنیده ها حکایت از آن دارد که بابک به دلیل سقوط از یک چهارپایه به بیمارستان منتقل شده و پس از اینکه پزشکان او را مورد مداوای سرپایی قرار دادند راهی منزل شده اما بین راه به دلیل سرگیجه به درمانگاهی به نام به آفرین مراجعه کرده که متأسفانه حین ورود به این درمانگاه درگذشته است. اما یکی از دوستان نزدیک وی گفت: پزشکان علت مرگ بابک را سکته مغزی گفتند. اینکه بابک به خاطر سرطان از دنیا نرفته را تأیید می کنم اما ماجرای سقوط او از چهارپایه را نه. بابک به لحاظ جسمی در شرایط مطلوبی بود و کنترل اعضای بدنش را در اختیار داشت اما آن روز به خاطر درد شدیدی که در ناحیه سر احساس کرد راهی بیمارستان شد و با وجود اینکه پزشکان در درمان سرپایی اش پیروز بودند اما حین بازگشت به خانه دوباره به یک درمانگاه محلی مراجعه کرد و متأسفانه آن جا درگذشت.

مجله اینترنتی خبرنگاران

منبع: setare.com
انتشار: 12 آذر 1399 بروزرسانی: 12 آذر 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 24413

به "بیوگرافی بابک معصومی ، بازیکن و کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیوگرافی بابک معصومی ، بازیکن و کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید