برای آسیا سه معضل داریم، امیدوارم علی کریمی در انتخابات شرکت کند

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگاران، لیگ قهرمانان 2020 فوتبال آسیا روز گذشته با قهرمانی تیم فوتبال اولسان هیوندای کره جنوبی به سرانجام رسید. در ملاقات فینال این رقابت ها، تیم پرسپولیس نماینده ایران با اولسان بازی کرد که در نهایت نماینده کره جنوبی با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید تا پرونده سال پرفراز و نشیب 2020 در فوتبال باشگاهی آسیا بسته گردد.

برای آسیا سه معضل داریم، امیدوارم علی کریمی در انتخابات شرکت کند

در صورت حفظ سهمیه 2+2 ایران در لیگ قهرمانان آسیا، تیم های پرسپولیس، استقلال، فولاد خوزستان و تراکتور تبریز چهار نماینده کشورمان در فصل 2021 خواهند بود.

خبرنگاران در همین ارتباط تبادل نظریی را با سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد انجام داد که مشروح این تبادل نظر در ادامه می آید:

* خبرنگاران - تیم فولاد یکی از نمایندگان ایران در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا است و باید از مرحله پلی آف در این رقابت ها حاضر گردد. آیا اقدامات خود را برای این بازی ها شروع نموده اید؟

- سعید آذری: بله؛ بعد از آنکه معین شد تیم الوحده امارات رقیب ما در مرحله پلی آف است، مطالعات روی این تیم شروع شد. کادر فنی فولاد، تیم الوحده را زیر نظر گرفته است و در حال بررسی این تیم و بازیکنان خارجی اش هستیم. تمام تمرکزمان روی بازی پلی آف است اما دو معضل جدی داریم.

* چه معضلی؟

- اول اینکه نمی دانیم تاریخ مسابقات چه زمانی است و دوم اینکه هنوز معین نیست بازی ها به چه شکل و در چه کشوری برگزار می گردد. البته با شیوه جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا و با توجه به توانمندی کشور قطر در برگزاری فصل 2020 لیگ قهرمانان، ممکن است بازی های پلی آف هم در این کشور برگزار گردد.

* سایر شرایط برای حضور شما در لیگ قهرمانان فراهم است؟

- ما یک معضل دیگر هم داریم. فدراسیون فوتبال پنجره جابجایی فولاد را در پرونده محمد بلبلی بسته است. ما در نیم فصل نمی توانیم بازیکنی جذب کنیم. البته به دادگاه عالی ورزش شکایت نموده ایم و پیگیر هستیم ولی برایم سئوال است که چرا در پرونده های مشابه مثل بابک مرادی (انتقال از ماشین سازی به استقلال) و سعید واسعی (انتقال از پیکان به تراکتور) فقط این فوتبالیست ها جریمه شدند و باشگاه های مقصد آنها محروم نشد؟ شاید دلیل فدراسیون این باشد که این دو بازیکن فسخ قرارداد داشته اند اما بازهم برایم این سئوال وجود دارد که تفاوت فسخ غیر موجه با نداشتن فسخ چه چیزی است؟ مگر اینها با هم تفاوت دارد؟

صحنه ای از ملاقات فولاد خوزستان مقابل استقلال تهران

* صعود دوباره پرسپولیس به فینال آسیا آیا می تواند امید را در فولاد و دیگر تیم های ایرانی برای درخشش در فصل آینده بیشتر کند؟

- درباره بازی فینال باید بگویم تیم اولسان تقریباً با معجزه قهرمان شد. من صحبت های یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس را هم خواندم. به او خسته نباشید می گویم. در فوتبال گاهی متغیرهای کنترل نشده ای هستند که نتیجه را رقم می زنند. برای پرسپولیس هم این رخ داد. به هر حال عملکرد پرسپولیس می تواند این خودباوری را به تیم های ایرانی بدهد که شایسته صعود به مراحل بالاتر هستند.

* فولاد در لیگ برتر کمی افت و خیز داشته است و در بازی آخر مقابل نفت مسجد سلیمان هم باخت. نظرتان در این خصوص چیست؟

- باید از کادر فنی و جواد نکونام برای بازی با نفت مسجدسلیمان تشکر کنم. شکست مقابل نفت می تواند شوک خوبی به تیم بدهد تا بیشتر تمرکز کنیم. در آن مسابقه، زمین کیفیت نداشت و نمی شد کار خاصی انجام داد. یکی دو بازیکن هم اشتباهات فردی داشتند و در دقیقه ای گل خوردیم که امکان جبران نبود. الان هم برای بازی بعد با نساجی آماده می شویم.

* شما عضو مجمع فدراسیون فوتبال هم هستید. روز گذشته علی کریمی در مصاحبه ای گفت اگر شرایط فراهم باشد در انتخابات ریاست فدراسیون حضور پیدا می نماید. فکر می کنید این اتفاق عملی گردد؟

- چرا که نه. فوتبال برای کریمی و کریمی ها است. به نظرم تصمیم کریمی قابل احترام بوده و برای من که 16 سال در فوتبال مدیر هستم، خبر فوق العاده ای است. از این موضوع شاد هستم و از پیشنهاد حضورش در انتخابات فدراسیون استقبال می کنم. امثال علی کریمی از بچگی خاک فوتبال را خورده اند و چکیده فوتبالمان هستند که می توانند در فدراسیون هم تاثیرگذار باشند.

* کریمی اعلام نموده بود باید شرایط حضورش در انتخابات فراهم باشد؛ یعنی اعضای مجمع و روسای هیات ها مستقل رای بدهند. آیا فکر می کنید اعضای مجمع هم از حضور کریمی استقبال می نمایند؟

- نمی توانم راجع به این مسائل صحبت کنم. سال گذشته بیانیه ای دادم و از فوتبالی ها دعوت کردم در انتخابات فدراسیون شرکت نمایند. علی هم دوست خوب من است و امیدوارم که تصمیمش برای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال صحت داشته باشد. آن تعداد از اعضای مجمع هم که هوادار مدیریت فوتبالی ها باشند، از حضور کریمی حمایت و استقبال می نمایند.

بی نهایت اس ام اس: اس ام اس عاشقانه، جدید، خنده دار

صبح مهریز: مجله فروش و راهکارهای بازاریابی مدرن و دیجیتالی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 26442

به "برای آسیا سه معضل داریم، امیدوارم علی کریمی در انتخابات شرکت کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای آسیا سه معضل داریم، امیدوارم علی کریمی در انتخابات شرکت کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید