تاثیرات مخرب داروهای تقویت جنسی در مردان، به کدام دارو اعتماد کنیم؟

به گزارش مجله سلو بلاگ، در فضای مجازی دیده شده است که تبلیغات عجیب و غریبی در زمینه دارو انجام می شود، داروها و موادی که در شبکه های اجتماعی و ماهواره ای تبلیغ می شود کاملاً کذب است، چرا که نه تنها اثرات درمانی آن ها تأیید نشده، بلکه قدرت جنسی را می تواند نابود کند.

تاثیرات مخرب داروهای تقویت جنسی در مردان، به کدام دارو اعتماد کنیم؟

از پروفایل ما بهروز ازند دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان گروه اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران، تبلیغات گمراه کننده داروهای جنسی که امروزه بسیار در شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی دیده می شود فقط به خاطر مسائل مالی و مالی شرکت های بزرگ دارویی در خارج از کشور است؛ همچنین استفاده از داروهای جنسی به دلیل اینکه ترکیبات این دسته از داروها نامعلوم و نامشخص است، مشکل ساز بوده و می تواند سلامت افراد را دچار اختلال کند. متخصصان علت بروز مسائل جنسی افراد جامعه را ناشی از مسائل روحی و روانی و مالی می دانند و بسیاری از آن ها استفاده از داروهای تقویت جنسی را بسیار خطرناک می دانند.

دنیای رنگی تبلیغات

بعضا دیده شده است که در فضای مجازی تبلیغات عجیب و غریبی در زمینه دارو انجام می شود، داروها و موادی که در شبکه های اجتماعی و ماهواره ای تبلیغ می شود کاملاً کذب است، چرا که نه تنها اثرات درمانی آن ها تأیید نشده، بلکه قدرت جنسی را می تواند کاملاً به صورت برگشت ناپذیر از بین ببرد و بسیار مضر باشد، در واقع این داروها می توانند اندازه جریان خون در آلت تناسلی مردها را بالا ببرند، خون بیش تر در این قسمت به معنای عملکرد بهتر موقع رابطه جنسی است ولی هیچکدام از این داروها بدون عوارض نیز نیستند در این بخش اول به عارضه های کلی داروهای ناتوانی های جنسی پرداخته شده است و بعد از آن هریک از داروها یکی یکی مورد بررسی قرار می گیرند.

داروی تقویت جنسی مورد تائید وزارت بهداشت است؟

در بازار دارویی کشور دارویی با نام تقویت قوای جنسی که مورد تایید سازمان غذا و دارو باشد وجود ندارد اما یکسری از مکمل ها در داروخانه هستند که ممکن است در تقویت قوای جنسی موثر باشند که عوارض آن ها محدود و قابل تحمل است. لازم به ذکر است داروهایی که در فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای تبلیغ می شود به هیچ وجه مورد تایید و قابل اعتماد نیستند . عوارض جانبی این داروهای تبلیغاتی بسیار زیاد و شدید است. نکته ای که در رابطه با این داروهای ماهواره ای وجود دارد این است که ترکیباتی که در این قرص ها استفاده می شود اصلا قابل تشخیص نیست تا بتوان عوارض دقیق آن را بیان نمود اما ترکیب بیشتر این داروهای تبلیغاتی سیلدنافیل یا مشابه آن است که نقشی در درمان و افزایش میل جنسی ندارد و فقط برای مردانی که مسائل نعوظ دارند استفاده می شود؛ در ترکیب سیلدنافیل از مواد مخدری به نام ترامادول استفاده می شود. ترامادول به خودی خود سرشار از عوارض سیستمیک مانند عوارض شدید کبدی، کلیوی، تشنج و ... و مهم ترین عارضه اش اعتیاد است چرا که یک نوع مخدر مصنوعی محسوب می شود.

برخی از داروهای مربوط به ناتوانی های جنسی

برخی از داروهای مکمل جنسی و تقویت کننده تبلیغاتی شامل تادافیل y سیالیس، سیلدنافیل ویاگرا، واردنافیل لویترا است که این داروها سطح نیتریک اکسید در خون را افزایش می دهند ترکیب شیمیایی نیتریک، گشادکننده عروق است و جریان خون را در رگ ها روانتر میکند.مسئله ای که همیشه در جامعه ما وجود دارد این است متاسفانه مردم اطلاعات دقیق و درستی در رابطه با مسائل جنسی ندارند چرا که به دلیل مسائل فرهنگی کشورمان در رابطه با مطالب جنسی خیلی ضعیف برخورد می شود حتی خیلی کم پیش می آید افراد برای مسائل جنسی به متخصص مراجعه کنند و با پزشک خود در رابطه با مسائلشان صحبت کنند. متاسفانه این افراد با دیدن تبلیغات ماهواره ای و مجازی داروهای ناتوانی جنسی ، بدون تجویز پزشک آن را خریداری کرده و استفاده می کند .

نظر متخصصین چیست؟

متخصصان اورولوژی، داروسازان و پزشکانی که در این زمینه فعالیت می کنند، نسبت به مصرف این داروها بشدت هشدار می دهند که مراقب داروهای تبلیغ شده در ماهواره باشید. حمید خوئی، دبیر انجمن علمی داروسازان ایران، یکی از این متخصصین است که در این مورد می گوید: اختلال در میل جنسی، موضوعی نیست که به خودی خود ایجاد شود، بیش از 50 بیماری در ایجاد این عارضه نقش دارند؛ بیماری هایی مثل قلب و عروق، پرفشاری، دیابت، افسردگی، اختلالات هورمونی و... در کنار همه اینها عوارض مصرف حدود 100 دارو هم منجر به کاهش میل و قدرت جنسی می شود، اما مشکل اما با داروهای تبلیغ شده در ماهواره حل نمی شود؛ داروهایی که نه تنها هیچ مرجع پیگیری برای اطلاع از ماهیت و اصالت آنها وجود ندارد، بلکه پس از مصرف و ایجاد عارضه، مکان مشخصی برای اعلام گزارش وجود ندارد.

برای تهیه دارو به این نکته ها توجه کنید

بهترین محل برای تهیه یک داروی استاندارد با دوز مناسب و کیفیت خوب داروخانه است. اگر معمولا اهل خرید این داروها در اینترنت هستید، بهتر است بدانید اگر چه قیمت آنها پایین تر است (حداقل 10 برابر ارزان تر از داروخانه) اما ممکن است دارویی که تهیه می کنید، تقلبی باشد؛ یعنی دارویی که می خرید تنها یک شبه دارو باشد و حتی بدتر از آن ممکن است حاوی ترکیبات شیمیایی بی کیفیت و مضر برای سلامت شما باشد، خرید آنلاین نداشته باشید؛ چرا که 60 درصد داروهایی که در اینترنت به فروش می رسد، بی تاثیرند. اگر می خواهید داروی ارزان تری تهیه کنید، به جای خرید آنلاین داروخانه منصف پیدا کنید.

4148

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 22 مهر 1399 بروزرسانی: 23 مهر 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 21764

به "تاثیرات مخرب داروهای تقویت جنسی در مردان، به کدام دارو اعتماد کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاثیرات مخرب داروهای تقویت جنسی در مردان، به کدام دارو اعتماد کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید