تارتار: آرزوی نفت مسجدسلیمان بقا در لیگ برتر است اما من اهداف بزرگتری دارم، دوست ندارم مربی بعدی با ترس و لرز بیاید

به گزارش مجله سلو بلاگ، مهدی تارتار، سرمربی مستعفی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت که آرزوی نفتی ها بقا در لیگ برتر است، اما او اهداف بزرگتری در سر دارد.

تارتار: آرزوی نفت مسجدسلیمان بقا در لیگ برتر است اما من اهداف بزرگتری دارم، دوست ندارم مربی بعدی با ترس و لرز بیاید

به گزارش خبرنگار خبرنگاران از مسجدسلیمان، مهدی تارتار پس از رجحان 3 بر 2 شاگردانش مقابل تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: بچه های ما خیلی در بازی جنگیدند و در نهایت برنده شدیم. چیزی نمانده بود از مسابقات حذف شویم و در دقیقه 85 گل تساوی را زدیم. بازی نفس گیری بود. شاهین در لیگ برتر شرایط خوبی نداشت، می خواست در جام حذفی پیروز گردد و خیلی خوب جنگید، اما تجربه بچه های ما بیشتر بود و در وقت های اضافه پیروز شدیم.

وی با بیان اینکه خیلی مسرور است که طرفداران نفت با مسروری به خانه می فرایند، توضیح داد: از تماشاگرانی که امروز سنگ تمام گذاشتند، تشکر می کنم. امروز یک روز خاطره انگیز برای من بود. برای من که تصمیم گرفتم از تیم خداحافظی کنم، این روز در ذهنم می ماند. دست این طرفداران را می بوسم و از بازیکنان، کادر فنی، هیئت مدیره باشگاه و مسئولانی که دوست داشتند به تیم یاری نمایند و دست شان بسته بود، تشکر می کنم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان با اشاره به مسائل این باشگاه اعلام کرد: تیم نفت مسائل زیادی دارد و از مسئولان استانی و کشوری می خواهم که مشکل امکانات را در مسجدسلیمان حل نمایند. مربی به خاطر مسائل اقتصادی و سخت افزاری، نمی تواند به اهدافش برسد و امیدوارم این راه برای مربی بعدی هموار گردد.

تارتار درباره اینکه گفته می گردد او با باشگاه ذوب آهن مذاکره نموده است، اعلام کرد: تا این لحظه هیچ پیشنهاد رسمی از ذوب آهن نداشتم و برای کسانی که حاشیه درست می نمایند، متأسفم. تا به امروز تمرکزم روی تیمم بوده است. ما مَرد هستم و برای روزهای سخت ساخته شده ایم. همه سختی ها را می گردد تحمل کرد، اما بعضی مسائل را نمی توان تحمل کرد که اصلی ترینِ آنها، اتفاقات قبل از بازی با سایپاست.

وی تصمیم جدایی از نفت مسجدسلیمان را تصمیمی جمعی مطرح کرد و گفت: من این تصمیم را به همراه سایر مربیان تیم گرفتیم. به همه ما بی احترامی شده و فقط تصمیم من نیست که آن را تغییر دهم. امیدوارم روزی برسد که مسائل از سر راه این تیم مردمی برداشته گردد.

سرمربی نفت مسجدسلیمان درخصوص مسائل موجود در این باشگاه اعلام کرد: من اگر بخواهم مسائل را باز کنم، تیم ضرر می نماید و دوست ندارم مربی بعدی با ترس و لرز بیاید. ما مردم صاف و پاکی داریم و چیزی در دل آنها نیست. امروز با چشمانم دیدم که این مردم چقدر صادق و پاک هستند، اما ما مسائل زیادی داریم. سقف آرزوی نفت مسجدسلیمان ماندن در لیگ برتر است، چون امکاناتی نداریم. دست مسئولان هم بسته است و نمی گردد کاری کرد. من اهداف بزرگتری در سر دارم و نمی توانم این فرایند را ادامه دهم.

همه بازیکنان به فکر رفتن هستند، چون این تیم جایی نیست که بتوانند با آن بالا بفرایند.، تارتار ضمن بیان این جمله گفت: اینجا فقط یک ویترین بود که بچه ها خودشان را نشان دادند. این بازیکنان با باشگاه قرارداد دارند و اگر باشگاه نخواهد، بازیکنان نمی توانند از تیم بفرایند، اما بحث مربی فرق می نماید. مربی باید دلگرم باشد و با خیال راحت کار کند، اما من شرایط را مهیا نمی بینم و ما مسائل زیادی داریم. نمی توانم همه مسائل را بگویم و اجازه دهید با شرایط و خاطره ای خوب از نفت مسجدسلیمان جدا شوم.

وی با ابراز امیدواری به اینکه مسئولان به فکر نفت باشند و شرایط خوب را بر این تیم حاکم نمایند، گفت: اینجا زمین تمرین دوم وجود ندارد؛ چگونه می توان با این شرایط پیروز شد؟ دو ماه دیگر در سرما، زمین تمرین ما از بین می رود. ما را به خاطر بدهی به زمین تمرین تهران راه نمی دهند. بازیکن 20 درصد دریافت نموده و مسائل زیادی وجود دارد. دوست دارم مربی دیگری که به نفت می آید، همین راه را ادامه دهد.

سرمربی نفت مسجدسلیمان درباره صحبت یکی از خبرنگاران که گفت همه باشگاه ها مشکل اقتصادی دارند، توضیح داد: آیا هیچ تیمی زمین تمرین ندارد؟ زمین اصلی ترین فاکتور پیروزیت است. ما در اهواز و تهران تمرین می کنیم که زمین مان در مسجدسلیمان خراب نگردد، اما بعضی افراد به ظاهر دوست از روی تملق و چاپلوسی، می گویند تیم برای تهران یا کرج نیست. ما کِی به کرج رفتیم؟ خانه من در کرج است و به همین خاطر این حرف را زدند. این صحبت ها به خاطر تفرقه و تملق است و نمی توان این مسائل را تحمل کرد.

تارتار در پاسخ به این پرسش که آیا درگیری اش با داریوش حسن پور، سرپرست پیشین نفت مسجدسلیمان در جدایی او تأثیرگذار بوده است یا خیر، اعلام کرد: این موضوع بیشترین تأثیر را داشته است.

ع

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 11681

به "تارتار: آرزوی نفت مسجدسلیمان بقا در لیگ برتر است اما من اهداف بزرگتری دارم، دوست ندارم مربی بعدی با ترس و لرز بیاید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تارتار: آرزوی نفت مسجدسلیمان بقا در لیگ برتر است اما من اهداف بزرگتری دارم، دوست ندارم مربی بعدی با ترس و لرز بیاید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید