تاریخ انتشار گیرز 5 مشخص شد

به گزارش مجله سلو بلاگ، سکانس پایانی گیرز 4 با نمایش نماد لوکاست ها روی مدال کیت دیاز طرفداران را با پرسش های بی شماری رها کرد. سپتامبر امسال اما با عرضه جهانی گیرز 5 لااقل برخی از این پرسش ها پاسخ داده می شود.

تاریخ انتشار گیرز 5 مشخص شد

مجموعه گیرز از زمان عرضه به یکی از محبوب ترین فرانچایزهای تیراندازی، خصوصا سبک تیراندازی سوم شخص، تبدیل شده است. این مجموعه در کنار گرافیک و مکانیک بتل درجه یک، از داستان جذابی هم بهره می برد. آخرین نسخه این مجموعه با معرفی جیمز دی فینیکس - پسر مارکوس - و کیت دیاز، دوست نزدیک او، قهرمانان جدیدی را به مجموعه اضافه نمود. با توجه به صحنه پایانی بازی قبل، طبیعی است که در بازی پیش رو، کیت و داستان شخصی اش در مرکز توجه قرار گیرد.

پس از انتقال مالکیت معنوی مجموعه گیرز از اپیک گیمز به مایکروسافت، استودیوی کوالیشن به سرپرستی راد فرگوسن، وظیفه ساخت نسخه های بعدی مجموعه را بر عهده گرفت. این استودیو در ساخت گیرز 4 با اتخاذ رویکردی محافظه کارانه، تلاش کرد تا بازی را تا حد امکان با کمترین انحراف از خصوصیات معروف و جا افتاده سری گیرز بسازد. این رویکرد گرچه نتیجه قابل قبولی به همراه داشت، انتقاد بخش قابل توجهی از طرفداران را برانگیخت. در کنفرانس E3 امسالِ مایکروسافت، راد فرگوسن با اشاره به این مسئله، قول بزرگ ترین و جاه طلبانه ترین بازی تاریخ مجموعه را به طرفداران داد.

مطابق آنچه که تا کنون معین شده است، بازی جدید طبیعتی جهان باز، یا نیمه جهان باز خواهد داشت. نسخه جدید ضمن حفظ همه آنچه موجب محبوبیت مجموعه شده است - از جمله بخش آنلاین، همکاری دو نفره، و Split Screen - بخش های جدیدی را هم به بازی اضافه کرده است: Escape که یک حالت همکاری سه نفره است که می تواند به صورت آنلاین یا آفلاین برگزار شود، و یک ادیتور نقشه.

بازی گیرز 5 در روز دهم سپتامبر بصورت جهانی عرضه می شود، گرچه دارندگان اشتراک گیم پس می توانند 4 روز قبل از آن به بازی دسترسی داشته باشند.

پریها: مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 5486

به "تاریخ انتشار گیرز 5 مشخص شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ انتشار گیرز 5 مشخص شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید