مایکروسافت تیمز بروزرسانی شد

به گزارش مجله سلو بلاگ، در کنفرانس توسعه دهندگان بیلد نسخه جدید مایکروسافت تیمز (Microsoft Teams) از راه رسید. این پلتفرم همکاری و ارتباطات که کاربردهای مختلفی مانند برگزاری جلسات صوتی و تصویری برای کسب و کارها دارد، به ابزارهای جدیدی مجهز می گردد.

مایکروسافت تیمز بروزرسانی شد

یکی از مهم ترین قابلیت های جدید این پلتفرم برای کاربران، امکان زمانبندی و مدیریت قرارهای مجازی به وسیله اپلکیشن Bookings است. برای برنامه ریزی، تیمز به قابلیت جدیدی در اپلیکیشن Shifts مجهز شده که شامل محرک ها و قالب های جدید برای فعال سازی تاییدهای اتوماتیک برای درخواست های تغییرات بدون احتیاج به تایید مدیریت می گردد.

در آینده نزدیک مایکروسافت چندین قالب با قابلیت شخصی سازی را به تیمز اضافه می نماید تا یاری نماینده کاربران جدید باشند. این قالب ها شامل بسیاری از سناریوهای استاندارد تجاری مانند رویدادهای مدیریتی و پاسخ به بحران می گردد. علاوه بر این، قالب های مخصوصی برای بیمارستان ها نیز به آن اضافه می گردد.

در آینده نزدیک چت بات های Power Virtual Agents به اپ استور مایکروسافت تیمز اضافه می شوند که ساخت و مدیریت این ربات ها را ساده می نماید. علاوه بر این، مایکروسافت ویژگی جدیدی را فعال می نماید که ادغام برنامه های Power و قالب های فرایند تجاری Power Automate را آسان تر می نماید و کاربران Power BI به زودی قادر خواهند بود به سرعت گزارش ها را با کلیک روی یک دکمه در تیمز به اشتراک بگذارند.

مایکروسافت در بروزرسانی جدید امکان مشاهده همزمان 9 کاربر را در تماس های تصویری فراهم می نماید که البته بسیار کمتر از سرویس های رقیب مانند Zoom است. مایکروسافت اعلام نموده که اگر بیشتر از 9 نفر در یک جلسه حضور داشته باشند، مایکروسافت تیمز اولویت را به کاربرانی که ویدیوی آن ها روشن است یا در حال صحبت کردن هستند، می دهد.

یکی دیگر از ویژگی های جدید مایکروسافت تیمز مربوط به پشتیبانی از رابط دستگاه شبکه (NDI) می گردد که البته در آینده نزدیک عرضه خواهد شد. در حال حاضر ویژگی مشابهی درون اسکایپ قرار گرفته که توسط آن می توانید مصاحبه ها را با چندین نفر توسط برنامه یا پلتفرم مورد علاقه خود به اشتراک بگذارید و همچنین می توانید استریم های ویدیویی مختلف را از افراد دریافت کنید.

اضافه شدن این ویژگی به مایکروسافت تیمز باعث می گردد شرکت ها راحت تر از گذشته کنفرانس های عمومی یا خصوصی خود مبتنی بر گفتگوهای تیمز را پخش نمایند. تیمز همچنین به قابلیت ادغام با اسکایپ TX دست پیدا می نماید، راه چاره سخت افزاری اسکایپ که توسط بسیاری از شبکه ها برای انجام مصاحبه از راه دور استفاده می گردد. پشتیبانی از NDI ماه آینده به پلتفرم مایکروسافت اضافه خواهد شد.

منبع : دیجیاتو

بی نهایت اس ام اس: اس ام اس عاشقانه، جدید، خنده دار

صبح مهریز: مجله فروش و راهکارهای بازاریابی مدرن و دیجیتالی

منبع: آی تابناک
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 17570

به "مایکروسافت تیمز بروزرسانی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مایکروسافت تیمز بروزرسانی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید