ترویج تکنولوژی و فراوری محصول سالم

به گزارش مجله سلو بلاگ، خبرنگاران/لرستان رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان بر ترویج تکنولوژی و فراوری محصول سالم و استفاده از آخرین دستاوردهای حاصل در بخش های مختلف کشاورزی تاکید نمود.

ترویج تکنولوژی و فراوری محصول سالم

عبدالرضا بازدار، در آیین افتتاح هفتمین نمایشگاه ماشین آلات و ادوات کشاورزی، نهاده ها، سیستم های نوین آبیاری، تجهیزات گلخانه ای، گیاهان دارویی، شیلات و آبزیان، دام و طیور و دامپزشکی استان اظهار کرد: در این نمایشگاه دانش بنیان با دعوت از شرکت ها و فراوریکنندگان و نوآوران سراسر کشور که در طول یکسال توانسته اند، ایده ها و صنایع جدیدی ارائه دهند، میزبان آنان هستیم و خوشبختانه استقبال خوبی از این نمایشگاه اجرا شده است.

وی افزود: این نمایشگاه با 70 غرفه از 17 تا 20 آذر در ساعات عصر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی لرستان برگزار خواهد شد.

بازدار هدف از دعوت مدیران، کارشناسان و متخصصین این نمایشگاه را در توجه به فراوری، بهره وری از منابع آب و خاک، ترویج تکنولوژی و فراوری محصول سالم و استفاده از آخرین دستاوردهای حاصل در بخش های مختلف کشاورزی گفت.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان گفت: امید است ارائه این قبیل ایده ها و توافق بین فراوریکنندگان و مشتریان زمینه ساز رونق فراوری در بخش کشاورزی استان باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 11201

به "ترویج تکنولوژی و فراوری محصول سالم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترویج تکنولوژی و فراوری محصول سالم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید