تعجب رئیس فدراسیون فوتبال از صحبت های داریوش مصطفوی

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگاران، داریوش مصطفوی پس از جلسه فوق العاده روز گذشته فدراسیون فوتبال در مورد حذف احتمالی باشگاه های استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان 2022 آسیا به علت نداشتن استانداردهای کافی برای دریافت مجوز حرفه ای خبر از احتمال سفر شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال و حمید سجادی وزیر ورزش به مقر AFC در مالزی داد.

تعجب رئیس فدراسیون فوتبال از صحبت های داریوش مصطفوی

مصطفوی که به عنوان سخنگوی این نشست از سوی مدیران عامل استقلال پرسپولیس، وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال انتخاب شده بود در حالی چنین ادعایی نموده است که عزیزی خادم در جریان این موضوع هم نبوده است.

فرا رسیدن سال نو میلادی و تعطیلات کریسمس باعث شده تا تشکیل جلسه با شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در مالزی غیر ممکن به نظر برسد.

رئیس فدراسیون فوتبال پیگیری امور مربوط به صدور مجوز حرفه ای برای استقلال و پرسپولیس را خارج از حوزه کاری خود دانسته و برای اینکه با جریمه AFC مبنی بر دخالت در امور کمیته مستقل صدور مجوز حرفه ای روبرو نشود تمام امور مربوطه را به مصطفوی سپرد تا او با رایزنی های لازم مدیران دو باشگاه و بعلاوه وزارت ورزش برای ارائه پاسخ به AFC اقدام کند.

عزیزی خادم منتظر خروجی جلسات امروز و فردا در وزارت ورزش است اما مصطفوی همچنان خبر از احتمال سفر رئیس فدراسیون فوتبال و وزیر ورزش به مالزی می دهد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 بهمن 1400 بروزرسانی: 13 بهمن 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 40305

به "تعجب رئیس فدراسیون فوتبال از صحبت های داریوش مصطفوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعجب رئیس فدراسیون فوتبال از صحبت های داریوش مصطفوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید