تور اروپا گردی احسان حدادی و بی&zwnjخبری فدراسیون دوومیدانی

به گزارش مجله سلو بلاگ، با وجود گذشت یک ماه از جراحی خار پاشنه احسان حدادی در آلمان، وی هنوز به ایران بازنگشته و این در حالی است که عباسعلی ملی پوش کاراته پس از جراحی اش در این کشور، در اولین فرصت به کشور بازگشت.

تور اروپا گردی احسان حدادی و بی&zwnjخبری فدراسیون دوومیدانی

با ما سفر کنید و با تور اروپا تابستانی از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، با وجود آنکه جراحی خار پاشنه احسان حدادی ملی پوش پرتاب دیسک کشورمان و پرافتخارترین ورزشکار ایران در تاریخ بازی های آسیایی انجام شد و یک ماه نیز از آن می گذرد، اما وی هنوز به ایران بازنگشته و این در حالی است که در فدراسیون دوومیدانی نیز پیگیری زیادی نسبت به شرایط او وجود ندارد.

حدادی پس از کش و قوس های فراوانی که پیرامون جراحی خار پاشنه اش وجود داشت و عنوان می شد که خودش راضی به جراحی ایران نیست و برای این کار تضمین می خواهد، بالاخره اواخر مهر ماه با مساعدت فدراسیون پزشکی ورزشی راهی آلمان شد تا این نقطه از پایش را که یک درد کهنه محسوب می شد، به تیغ جراحان بسپارد. با توجه به شرایط قرنطینه به دلیل شیوع ویروس کرونا، او چند روزی در آلمان قرنطینه شد و پس از آن نیز مراحل مربوط به جراحی صورت گرفت؛ تا اینکه حدادی خاتمه روز 14 آبان جراحی شد. از آن روز تا به امروز بیش از یک ماه گذشته و این در حالی است که حدادی هنوز به ایران بازنگشته و هنوز پیگیری فرایند درمانش را انجام می دهد.

موضوع عدم بازگشت حدادی به ایران در حالی خودنمایی می نماید که بدانیم حمیده عباسعلی بانوی ملی پوش کاراته روز 14 آبان راهی آلمان شد، روز 21 آبان جراحی بر روی زانوی او صورت گرفت و روز گذشته (شنبه 5 آذر) نیز به کشور بازگشت. در واقع عباسعلی با رعایت مسائل مربوط به قرنطینه، یک ماه در آلمان بود و جراحی زانو بر روی او انجام شد.

نکته مهم در این میان پیگیری نه چندان مطلوب مسئولان فدراسیون دوومیدانی از شرایط حدادی است. هزینه جراحی طبق گفته محمداسد مسجدی سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی که 8 هزار یورو است، از سوی این فدراسیون به حساب فدراسیون دوومیدانی واریز شده است. برای اقامت حدادی هم قرار بود کمیته ملی المپیک بخشی از هزینه اش را تامین کند، اما به نظر نمی رسد که این تامین هزینه شامل حداقل 45 روز اقامت حدادی (از زمان سفر تا به امروز) در آلمان باشد.

فدراسیون دوومیدانی که چند ماه قبل با سرپرستی مهدی مبینی اداره می شد، از همان ابتدا که موضوع جراحی خار پاشنه حدادی مطرح شد، خودش را به نوعی کنار کشید تا هزینه اش روی دوشش نیفتد. همین اتفاق نیز رخ داد و فدراسیون پزشکی ورزشی به همراه کمیته ملی المپیک هزینه ها را تقبل کردند، اما قطعاً همان زمان نیز پیش بینی نمی شد که سفر حدادی حداقل 45 روز طول بکشد.

حالا هم که فدراسیون دوومیدانی با رئیس اداره می گردد، شرایط درخصوص پیگیری شرایط حدادی تغییر چندانی نکرده و اکنون که این ورزشکار در آلمان است، شاید ارتباط به او از سوی فدراسیون به یک تماس در هفته برسد.

انگار نه انگار که حدادی مدال آور المپیک بوده، افتخارات زیادی دارد و از همه مهمتر، سهمیه المپیک 2020 توکیو را به دست آورده و باید کمتر از 8 ماه دیگر در این رویداد عظیم شرکت کند. البته این شرایط برای دیگر ورزشکار المپیکی رشته دوومیدانی یعنی حسن تفتیان نیز به شکل دیگری وجود دارد و او که این روزها باید برای المپیک آماده گردد، به دنبال مدلینگ است و هنوز شرایط تمرینات و مربی اش از سوی فدراسیون تعیین نشده است.

ظاهرا فدراسیون نشینان که کمتر از دو ماه از حضورشان در این صندلی گذشته، در این روزها بیشتر به دنبال برگزاری نشست های داخی و جلسات بیرونی هستند و تنها کاری که پیگیری نمی نمایند، شرایط دو ورزشکار المپیکی یعنی حدادی و تفتیان است.

به هر حال حدادی هنوز به ایران بازنگشته، هر روز اقامت در آلمان هزینه سنگین دارد و فدراسیون نیز چندان پیگیر شرایطش نیست و این، آخرین شرایط رشته ای است که ضلع چهارم مدال آوری ایران در المپیک شده، اما حال و روز خوشی ندارد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 دی 1399 بروزرسانی: 18 دی 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 26084

به "تور اروپا گردی احسان حدادی و بی&zwnjخبری فدراسیون دوومیدانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور اروپا گردی احسان حدادی و بی&zwnjخبری فدراسیون دوومیدانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید