توصیه اسلامی به گروسی ؛ رفتار حرفه ای داشته باش ، بخشی از جریان فشار علیه کشور ما نباش

به گزارش مجله سلو بلاگ، رئیس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: از مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی این انتظار را داریم که رفتار حرفه ای خود را همچنان حفظ کند و بخشی از جریان فشار علیه کشور ما نباشد.

توصیه اسلامی به گروسی ؛ رفتار حرفه ای داشته باش ، بخشی از جریان فشار علیه کشور ما نباش

به گزارش خبرنگاران، محمد اسلامی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران از انتظار همیشگی ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی سخن گفت که بخشی از جریان سیاسی و فشار علیه جمهوری اسلامی نباشد.

وی اضافه نمود: از مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به ویژه این انتظار را داریم که رفتار حرفه ای را همچنان حفظ کند و بخشی از جریان فشار علیه کشور ما نباشند و امیدواریم که این اتفاق رخ دهد.

معاون رئیس جمهور درباره پیشرفت های کشورمان در فناوری صلح آمیز هسته ای گفت: طرح های مربوط به کاربرد پرتوها، توسعه ظرفیت های فناوری هسته ای و توسعه آن در زمینه های سلامت، کشاورزی، محیط زیست و صنعت در حال اجراست.

اسلامی اضافه نمود: تامین 20 درصدی برق کشور به وسیله انرژی هسته ای نیز در افق 20 ساله تحقق می یابد که اکنون سایت های مورد احتیاج آن شناسایی و ظرفیت های ساختاری تشکیل شده و مذاکرات و آنالیز ها در حال پیشرفت است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 بهمن 1401 بروزرسانی: 20 بهمن 1401 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 50622

به "توصیه اسلامی به گروسی ؛ رفتار حرفه ای داشته باش ، بخشی از جریان فشار علیه کشور ما نباش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توصیه اسلامی به گروسی ؛ رفتار حرفه ای داشته باش ، بخشی از جریان فشار علیه کشور ما نباش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید