شرح اسلامی درباره سفر گروسی به تهران

به گزارش مجله سلو بلاگ، تهران (پانا) - سخنگوی کمیسیون امنیت ملی در مجلس با اشاره به حضور رئیس سازمان انرژی اتمی در جلسه کمیسیون، گفت: در این نشست پیرامون سفر مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی و سیاست های جمهوری اسلامی در این زمینه بحث و آنالیز شد.

شرح اسلامی درباره سفر گروسی به تهران

محمود عباس زاده مشکینی در جمع خبرنگاران در شرح نشست کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی، گفت: در جلسه کمیسیون آقای اسلامی گزارشی از حضور رافائل گروسی مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی در آستانه برگزاری نشست شورای حکام آژانس به نمایندگان داد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، اضافه نمود: اهداف مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی و سیاست های جمهوری اسلامی در این نشست مورد آنالیز نهاده شد. رافائل گروسی قرار است گزارشی از فعالیت های ایران در شورای حکام ارایه دهد.

عباس زاده مشکینی یادآور شد: رئیس سازمان انرژی اتمی در این جلسه گفت که کوشش شده تا در گزارشی که به شورای حکام آژانس می دهد، بهانه ای دست اروپایی ها در مذاکرات وین نیفتد.

وی بعلاوه اظهار کرد: بعضی از رسانه ها سخن مدیر کل آژانس انرژی اتمی را تحریف کردند، گروسی از تعبیر ناتمام درباره تبادل نظر با مقامات و مسئولان جمهوری اسلامی صحبت نموده در حالی که این رسانه ها از تعبیر عدم توافق با ایران تعبیر کردند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم توضیح داد: رئیس سازمان انرژی اتمی بعلاوه گفت که این رفت وآمد به نوعی مدیریت شد که غربی ها نتوانند بهانه ای در مذاکرات وین داشته باشند یا مدیر کل آژانس گزارشی خلاف واقع در شورای حکام ارایه دهد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 18 دی 1400 بروزرسانی: 18 دی 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 39272

به "شرح اسلامی درباره سفر گروسی به تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرح اسلامی درباره سفر گروسی به تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید