فراوری نسخه سینمایی آکیرا با تهیه کنندگی لئوناردو دی کاپریو

به گزارش مجله سلو بلاگ، آی سینما: تایکا وایتیتی نسخه سینمایی زنده آکیرا را بر اساس انیمه مانگای کلاسیک ژاپنی کارگردانی می نماید و امروز اعلام شد تاریخ اکران این فیلم 21 می سال 2021 خواهد بود. لئوناردو دی کاپریو تهیه کننده این فیلم است و همزمان با جان ویک 4 به نمایش درمی آید.

فراوری نسخه سینمایی آکیرا با تهیه کنندگی لئوناردو دی کاپریو

آکیرا اولین بار در سال 1982 به دنیا آمد، وقتی کاتسوهیرو موتومو ساخت این سریال انیمه را شروع کرد و تا دهه 1990 ادامه داد. او در سال 1988 یک نسخه سینمایی هم ساخت . داستان اولیه در توکیوی بعد از آخرالزمان روایت می شد و درباره نوجوانی به نام تتسو بود که توانایی دورجنبانی داشت و متوجه می شد این قدرتش جهان را تهدید می نماید.

نسخه سینمایی که در سال 1988 اکران شد، به یک نماد فرهنگ پاپ تبدیل شد و تعداد مخاطبان انیمه در آمریکا را بیشتر کرد. در بسیاری از فیلم ها و سریال های تلویزیونی به این انیمه مشهور ارجاع داده شده است.

تبدیل این انیمه به فیلم غیر انیمیشن سال ها در هالیوود مورد توجه بوده و آخرین بار در سال 2012 فراوری فیلم بر اساس آن لغو شد. همواره قرار بوده نسخه آمریکایی این انیمیشن ساخته گردد، اما وایتیتی قیمت د دارد از بازیگران آسیایی در ساخت فیلم استفاده کند.

9417

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: آی سینما
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 5479

به "فراوری نسخه سینمایی آکیرا با تهیه کنندگی لئوناردو دی کاپریو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری نسخه سینمایی آکیرا با تهیه کنندگی لئوناردو دی کاپریو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید