تکلیف صیادمنش فردا مشخص می شود، استقلال 3 جلسه در قطر تمرین می کند

به گزارش مجله سلو بلاگ، تکلیف اللهیار صیادمنش، مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران برای حضور در بازی با الدحیل فردا (شنبه) معین خواهد شد.

تکلیف صیادمنش فردا مشخص می شود، استقلال 3 جلسه در قطر تمرین می کند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال برای تقابل با الدحیل در اولین بازی اش از سری رقابت های لیگ قهرمانان آسیا فردا راهی قطر خواهد شد. اعضای تیم فوتبال استقلال ساعت 9:30 در هتل المپیک جمع خواهند شد تا راهی فرودگاه شوند. استقلالی ها با پرواز ساعت 12:30 راهی دوحه خواهند شد تا ساعت 18:45 روز سه شنبه 14 اسفند برابر الدحیل قرار بگیرند.

شاگردان وینفرد شفر در قطر سه جلسه تمرینی را پشت سر خواهند گذاشت تا آماده بازی حساس مقابل الدحیل شوند.

استقلال در حالی راهی قطر خواهد شد که بازیکنانی مثل طارق همام، فرشاد محمدی مهر و روح الله باقری همره با این تیم به دوحه سفر نخواهند کرد. وضعیت اللهیار صیادمنش نیز برای حضور در بازی با الدحیل مبهم است. وی در بازی با فولاد مصدوم شد و فردا (شنبه) جواب MRI همه چیز را در خصوص وضعیت مهاجم استقلال مشخص خواهد کرد.

از استقلال خبر می رسد که قرار است شفر با زلاتکو کرانچار، سرمربی تیم المپیک هم مذاکراتی را درباره ملی پوشان تیمش انجام دهد. این در حالی است که هنوز مشخص نیست از بین بازیکنانی مثل مهدی قائدی، مهدی نوراللهی، رضا آذری، اللهیار صیادمنش و امید نورافکن چند بازیکن در اختیار تیم المپیک قرار داده خواهند شد.

پریها: مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 3058

به "تکلیف صیادمنش فردا مشخص می شود، استقلال 3 جلسه در قطر تمرین می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکلیف صیادمنش فردا مشخص می شود، استقلال 3 جلسه در قطر تمرین می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید