جزئیات مصاحبه داوطلبان آزمون دکتری تخصصی دانشگاه سمنان اعلام شد

به گزارش مجله سلو بلاگ، دانشگاه سمنان براساس آیین نامه آزمون ورودی دوره دکتری تخصصی از بین داوطلبان آزمون ورودی دوره دکتری سال 1401 دانشجوی می پذیرد.

جزئیات مصاحبه داوطلبان آزمون دکتری تخصصی دانشگاه سمنان اعلام شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، داوطلبانی که برای آن ها کارنامه مرحله اوّل (سنجش علمی) به وسیله سازمان سنجش آموزش کشور صادر شده است و حدنصاب علمی لازم را کسب نموده اند می توانند از سه شنبه 3 خرداد تا 48 ساعت قبل از آغاز مصاحبه هر رشته محل با مراجعه به سامانه مصاحبه دکتری به نشانی (srm.semnan.ac.ir/phdinterview) نسبت به ثبت نام برای ارزیابی تخصصی (مرحله دوّم) اقدام کنند.

شایان ذکر است حدنصاب لازم برای داوطلبان دارای سهمیه ایثارگر 70 درصد و برای داوطلبان دارای سهمیه رزمندگان و مربیان حائز شرایط، 80 درصد حد نصاب اعلام شده برای داوطلبان آزاد است.

شیوه نامه انجام مصاحبه علمی:

داوطلبان محترم ملزم هستند تا 48 ساعت قبل از آغاز اولین روز مصاحبه هر رشته گرایش نسبت به ثبت نام در سامانه مصاحبه دکتری و بارگذاری سوابق آموزشی و پژوهشی خود اقدام کنند. پس از ثبت نام و ارسال مدارک و پرداخت هزینه مصاحبه، تمامی فرآیند های شرایط آنالیز مدارک، تاریخ، زمان مصاحبه و نوبت دهی به وسیله داوطلب قابل مشاهده و پیگیری است.

داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت https://edu.semnan.ac.ir/ مراجعه کنید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 تیر 1401 بروزرسانی: 13 تیر 1401 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 45648

به "جزئیات مصاحبه داوطلبان آزمون دکتری تخصصی دانشگاه سمنان اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات مصاحبه داوطلبان آزمون دکتری تخصصی دانشگاه سمنان اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید