جو بایدن هم تو زرد از آب درآمد!

به گزارش مجله سلو بلاگ، خبرنگاران نوشت: نجو بایدن، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری 2020 و معاون سابق باراک اوباما در گفت وگو با خبرنگاران در دموین آیووا حرف هایی نژادپرستانه ای به زبان آورد که مورد انتقادهای گسترده ای نهاده شد.

جو بایدن هم تو زرد از آب درآمد!

به گزارش نشریه هیل،بایدن گفت: ما عقیده داریم که اگر فقیر باشید، نمی توانید کاری انجام دهید. بچه ها فقیر هم مثل بچه ها سفیدپوست باهوش و با استعداد هستند.

وی سپس اظهارات خود را اصلاح کرد و گفت: بچه ها ثروتمند، بچه ها سیاهپوست، بچه ها آسیایی. نه واقعا منظورم این است. آن ها می توانند هر کاری که افراد دیگر انجام می دهند را انجام دهند.

معاون مدیر ستاد انتخاباتی بایدن در واکنش به این اظهارات بایدن اعلام نمود: وی اشتباه لفظی داشته است و خیلی زود حرفش را اصلاح نموده است. جو بایدن کل زندگی اش را برای حمایت از حقوق مدنی و کرامت انسانی همه مردم صرف نموده است.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا هم در واکنش به آن گفت: جو هوش نرمالی ندارد. او کسی نیست که شما به عنوان رئیس جمهور آمریکا بخواهید.

حساب توییتری ترامپ وار روم که مستقیما بوسیله ستاد انتخاباتی 2020 دونالد ترامپ اداره می گردد هم ویدئویی از این اظهارات نژادپرستانه جو بایدن منتشر کرد؛ اما قسمت دوم حرف های او که این جمله اش را اصلاح نموده بود، منتشر نکرد. ترامپ وار روم در توییتر نوشت: جو بایدن: بچه ها فقیر هم مثل بچه ها سفیدپوست باهوش و با استعداد هستند.

به دنبال آن، ستاد انتخاباتی جو بایدن هم به آن واکنش نشان داد و این اقدام ستاد انتخاباتی ترامپ را محکوم کرد. ستاد انتخاباتی جو بایدن در توییتر نوشت: ستاد انتخاباتی ترامپ این ویدئو را بدون بخش اصلاح شده اظهارات جو بایدن منتشر کرد که کارش بسیار نفرت انگیز است.

310 310

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 7056

به "جو بایدن هم تو زرد از آب درآمد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جو بایدن هم تو زرد از آب درآمد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید