حمله به گوینده خبر حین گفتگوی زنده تلویزیونی!

به گزارش مجله سلو بلاگ، گوینده خبر یکی از کانال های تلویزیونی پاکستان حین گفتگوی زنده با مهمان برنامه در استودیو مورد حمله نهاده شد.

حمله به گوینده خبر حین گفتگوی زنده تلویزیونی!

به گزارش خبرنگار ، ویدئوی پرتاب یک شی آتشین روی میز گوینده خبر یکی از کانال های تلویزیونی کشور پاکستان تبدیل به ویدئویی داغ در شبکه های اجتماعی شده است. در این حادثه عجیب هنگامی که گوینده خبر با مهمان برنامه در مورد مسائل مرزی پاکستان سرگرم مصاحبه و بحث بود، ناگهان یک شی آتشین روی میز خبر فرود می آید.

در این ویدئو که ابتدا در توئیتر منتشر شد، مشاهده می گردد هنگامی که گوینده خبر این کانال اردو زبان در حال مصاحبه با مهمان برنامه است، ناگهان با صدای بلند یک انفجار در استودیو دچار ترس می گردد و چند لحظه بعد یک شی آتشین از بالای سر او روی میز سقوط می نماید.

این ویدئو نشان می دهد که این گوینده خبر جوان در حالی که کوشش می نماید با وجود اتفاق نخست به برنامه ادامه دهد اما با دیدن شی آتشین در بالای سرش از روی جایگاه خود بلند شده و پا به فرار می گذارد. بنا به گزارش یکی از رسانه های هندوستان هنگامی که گوینده جوان از مهمان برنامه سوال می نماید آیا شما فکر می کنید عبور دسته جمعی گروه های افراطی از مرز واقعاً آسان است؟، ناگهان یک انفجار کوچک در استودیو رخ می دهد و سپس یک شی آتشین از بالای سر او روی میز سقوط می نماید.

این در حالی بود که مهمان برنامه که به صورت ویدئویی در این مصاحبه حضور پیدا نموده بود، با وجود رخ دادن این حادثه متوجه آن نشد و به مصاحبه ادامه داد. هنوز علت دقیق این حادثه و اینکه چه کسی در داخل استودیو اقدام به انجام چنین عملی حین پخش زنده تلویزیونی نموده، تعیین نشده است.

لازم به ذکر است؛ وقوع این حادثه در یک برنامه زنده تلویزیونی در پاکستان در حالی خبرساز می گردد که چند روز پیش نیز وقوع یک اتفاق غیرمنتظره برای مجری ورزشی یکی از کانال های تلویزیونی کره جنوبی خبرساز شده بود. جو هیون ایل مجری کانال تلویزیونی Spot TV که در یک برنامه زنده ورزشی در حال صحبت با همکارش در مورد مسابقات اتحادیه ملی بسکتبال (NBA) بود، ناگهان دچار خون ریزی شدید بینی شد. این مجری با وجود آنکه دچار خونریزی شدیدی شده بود ترجیج داد در استودیو بماند و به برنامه ادامه دهد.

اتفاق غیرمنتظره برای مجری ورزشی حین پخش زنده! +فیلم

پریها: مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 2159

به "حمله به گوینده خبر حین گفتگوی زنده تلویزیونی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله به گوینده خبر حین گفتگوی زنده تلویزیونی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید