حمله عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن به رادولوویچ: بزدل کلمه کمی است، او دروغ می گوید

به گزارش مجله سلو بلاگ، عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن با انتقاد از سرمربی مونته نگرویی این تیم گفت: رادولوویچ نمی تواند یکطرفه قراردادش را فسخ کند.

حمله عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن به رادولوویچ: بزدل کلمه کمی است، او دروغ می گوید

مجتبی فریدونی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران, درباره استوری که در فضای مجازی به اشتراک گذاشته و میودراگ رادولوویچ را بزدل خطاب نموده است, گفت: این موضع شخصی من است و موضع باشگاه چیز دیگری است. هر کسی مسؤلیتی قبول می نماید, باید عواقب آن را هم بپذیرد.

وی ادامه داد: زمانی که رادولوویچ می خواست ایران را ترک کند, گفت چه تضمینی وجود دارد که در ایران کرونا نگیرم, ماهم به او گفتیم چه تضمینی وجود دارد که در کشور خودت به این بیماری مبتلا نشوی. اصلاً شاید ماشین به تو بزند و خطر ایجاد کند. این مسائل جزو مخاطرات مشاغل است. همه مربیان و بازیکنان خارجی به ایران آمده و مسئله ای نداشته اند. در ایتالیا و اسپانیا که شرایط کرونا خیلی شدید تر از ایران بود, مسابقات آغاز شده است. مربی حرفه ای باید تعهد داشته باشد و وقتی مسؤلیتی را قبول می نماید, باید خطرات احتمالی آن را نیز بپذیرد. اصلاً شاید در زمان بازگشت به ایران هواپیمای او سقوط کند یا وقتی از هتل خارج می گردد ماشین به او بزند, همه اینها خطر هستند اما دلیل می گردد که او در محل کارش حاضر نگردد؟

عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن درباره اینکه رادولوویچ در گفت و گو با خبرنگاران اعلام نموده که حقوقش را کامل دریافت ننموده است, گفت: وقتی در ایران نیست چطور باید پول بگیرد؟ فیفا چند روز پیش به صراحت اظهار داشت وقتی مسابقات به حالت تعلیق درآمده است, قرارداد ها نیز معلق می گردد و لزومی به پرداخت نیست. این موضوع در بند 4 صفحه 9 این دستورالعمل آمده است.

فریدونی راجع به اینکه آیا باشگاه ذوب آهن در خطر فسخ یکطرفه قرارداد قرار گرفته است, گفت: رادولوویچ نمی تواند یکطرفه قرادادش را فسخ کند. از وقتی که رفته قراردادش معلق شده تا دوباره مسابقات آغاز گردد. ذوب آهن حتی برای او بلیت هم گرفته اما او برنگشته است. این مسائل حقوقی است که می تواند پیگیر گردد.

وی درباره اینکه آیا استفاده از لفظ بزدل برای رادولوویچ باعث نمی گردد به او بَربخورد، مطرح کرد: اصلاً بربخورد؛ به ما و طرفداران باشگاه هم برخورده است. او مثل فرمانده ای است که سرباز هایش را تنها گذاشته و بزدل کلمه کمی برای اوست. همه با این مشکل (کرونا) کارشان را انجام می دهند اما مربی ما همه چیز را رها نموده است.

عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن درخصوص اینکه رادولوویچ اعلام نموده به دلیل محدودیت های سفری کشورش و آلمان نمی تواند به ایران بیاید, به خبرنگاران گفت: دروغ می گوید. در سایت دولت مونته نگرو هیچ محدودی برای سفر وجود ندارد و فقط برای کارمندان ممنوعیت مسافرت لحاظ شده که آن هم با طی شدن روندی قابل انجام است. هیچ محدودیتی وجود ندارد و ایشان دنبال بهانه است. باشگاه از پلیس آلمان هم استعلام گرفته که آنها نیز پاسخ دادند که محدودیتی برای ترانزیت ندارد. در پرواز ترانزیت چون مسافر از فرودگاه خارج نمی گردد مسئله ای وجود نخواهد داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 شهریور 1399 بروزرسانی: 2 شهریور 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 19012

به "حمله عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن به رادولوویچ: بزدل کلمه کمی است، او دروغ می گوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن به رادولوویچ: بزدل کلمه کمی است، او دروغ می گوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید