خبرنگاران جشنواره علمی نوجوان خوارزمی در کهگیلویه و بویراحمد سرانجام یافت

به گزارش مجله سلو بلاگ، یاسوج- خبرنگاران- مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: پنجمین جشنواره علمی نوجوان خوارزمی امروز شنبه در شهر یاسوج به خاتمه رسید.

خبرنگاران جشنواره علمی نوجوان خوارزمی در کهگیلویه و بویراحمد سرانجام یافت

هادی زارع پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: 221 دانش آموز پسر و دختر مقطع متوسطه اول کهگیلویه و بویراحمد در این جشنواره حضور داشتند.

وی اضافه نمود: این تعداد دانش آموز در 6 محور شامل پژوهش، ادبیات فارسی، آزمایشگاه، کارآفرینی، دست سازه و زبان انگلیسی با یکدیگر رقابت کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان نمود: 32 هزار دانش آموز استان در مرحله آموزشگاهی این جشنواره شرکت نموده بودند.

زارع پور مطرح نمود: 17 هزار نفر از این تعداد به مرحله شهرستانی راه یافتند که 221 نفر از بین آنها راهی مرحله استانی شدند.

وی ابراز داشت: در هر کدام از محورهای 6 گانه این جشنواره یک نفر با رأی هیأت داوران انتخاب و به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

زارع پور گفت: هدف از برگزاری این جشنواره شناسایی و شکوفایی استعدادهای برتر دانش آموزان، ایجاد روحیه کار، کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری و تنوع بخشی به محیط های یادگیری است.

سال تحصیلی 1398 - 1397 افزون بر 153 هزار دانش آموز پسر و دختر مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در کهگیلویه و بویراحمد مشغول به تحصیل بودند.

7535/1662

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

picosho.ir: پیکوشو: مجله عکس و گرافیک

منبع: ایرنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 5674

به "خبرنگاران جشنواره علمی نوجوان خوارزمی در کهگیلویه و بویراحمد سرانجام یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران جشنواره علمی نوجوان خوارزمی در کهگیلویه و بویراحمد سرانجام یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید