خبرنگاران شناسایی مبتلایان در مراکز 16 ساعته از دلایل افزایش آمار کرونا در دزفول

به گزارش مجله سلو بلاگ، دزفول- خبرنگاران- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول با اشاره به افزایش آمار مبتلایان به کرونا در این شهرستان گفت: یکی از دلایل افزایش آمار در دزفول پذیرش و شناسایی افراد مبتلا به کرونا در مراکز 16 ساعته زیرنظر وزارت بهداشت است.

خبرنگاران شناسایی مبتلایان در مراکز 16 ساعته از دلایل افزایش آمار کرونا در دزفول

مهدیه توکلی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران خواهان خودداری افراد مشکوک به کرونا از تردد در سطح شهر شد و اضافه کرد: این افراد برای قطع زنجیره این بیماری با مراجعه به مراکز 16 ساعته زیر نظر مرکز بهداشت بدون حضور در بیمارستان و قرار دریافت در فضای بیمارستانیاز شرایط سلامت خود مطلع شوند.

وی اظهارداشت: طی روزهای اخیر شاهد افزایش آمار مبتلایان به بیماری کرونا در مجموعه زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی دزفول بودیم که این افزایش آمار مختص همه نقاط بوده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول اضافه کرد: بعضی بیماران مبتلا به کرونا به صورت سرپایی درمان می شوند که برای حفظ سلامت دیگر اعضای خانواده حتما باید شرایط خود قرنطینگی را رعایت نمایند.

وی گفت: افراد ناقل و مشکوک به کرونا نیز باید برای حفظ سلامت جامعه خود را مقید به رعایت پروتکل های بهداشتی بدانند و از تردد در سطح شهر خودداری نمایند.

توکلی با بیان اینکه حضور در بعضی مناطق باید حفاظت شده باشد، اضافه کرد: به زودی نشستی با حضور مسوولان دزفول برگزار و ضمن ارائه آخرین آمار شرایط بیماری کرونا تصمیمات جدید درخصوص شهرستان اتخاذ خواهد شد.

طبق اعلام سخنگوی سخنگوی وزارت بهداشت، تعداد مجموع بیماران کرونایی در کشور تا عصر دوشنبه هشتم اردیبهشت ماه به 91 هزار و 472 نفر رسید که 70 هزار و 933 نفر از آنها بهبود یافتند و پنج هزار و 806 نفر جان خود را از دست دادند.

منبع: ایرنا
انتشار: 5 تیر 1399 بروزرسانی: 5 تیر 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 16362

به "خبرنگاران شناسایی مبتلایان در مراکز 16 ساعته از دلایل افزایش آمار کرونا در دزفول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شناسایی مبتلایان در مراکز 16 ساعته از دلایل افزایش آمار کرونا در دزفول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید