خبرنگاران فرماندار چابهار: روابط عمومی ها نقش مهمی در توسعه بزرگترین بندر اقیانوسی ایران دارند

به گزارش مجله سلو بلاگ، چابهار- خبرنگاران- معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه چابهار گفت: روابط عمومی ها نقش مهمی در توسعه پایدار چابهار بعنوان بزرگترین بندراقیانوسی ایران دارند زیرا توسعه بدون اطلاع رسانی و داده های معتبر و فراهم کردن شرایط لازم برای تصمیم گیری و تصمیم سازی مدیران ممکن نیست و در واقع موفقیت های یک سازمان بر ستون اطلاعات و دانایی راسخ است.

خبرنگاران فرماندار چابهار: روابط عمومی ها نقش مهمی در توسعه بزرگترین بندر اقیانوسی ایران دارند

رحمدل بامری روزسه شنبه در نشست تجلیل از فعالان روابط عمومی ادارات شهرستان چابهار گفت: روابط عمومی ها و رسانه ها نقش بسزایی در اطلاع رسانی دارند همانطور که در بحران سیل اخیر و بیماری منحوس کرونا در زمینه اطلاع رسانی، آموزش و انعکاس مسائل زیرساختی شهرستان، تعطیلی بازار، تعطیلی نمازهای آدینه، محدودیت در ترددها، ضدعفونی و گندزدایی و فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی با هشدار و اطلاع رسانی شفاف و بموقع اقدامات کم نظیری را انجام دادند.

وی بیان نمود: اطلاع رسانی از سیل سبب حضور شمار زیادی از مسوولان کشوری و استانی و خیران و سرازیر شدن سیل مهربانی و بویژه تخصیص اعتبارات لازم برای شهرستان چابهار شد.

فرماندار چابهار ادامه داد: امروزه گسترش عرصه اطلاع رسانی و وسایل ارتباط جمعی دنیا را به یک دهکده تبدیل نموده و این ذهنیت که رسانه و روابط عمومی با اطلاع رسانی در مقابل مسوولان قرار دارند، اشتباه است و هر مدیری که اندیشه روابط عمومی نداشته باشد خود دارای ضعف مدیریتی است.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه یکی از علل حل نشدن بسکمک از مسائل، عقب ماندن از اصل مشکل است، اضافه کرد: مسوولان برای برطرف مسائل و مطالبات شهروندان باید جلوتر از هر موضوع و مساله ای حرکت نمایند و در این میان رسانه ها به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسوولان می توانند آنان را کمک نمایند و این مهم منوط به تعامل و همکاری دو طرف است.

بامری اخلاق، دانش، تعهد، کاردانی، واقف بودن به زمان و مکان، احساس مسوولیت، امانتداری، ایمان و باور و آگاهی را رمز پیشرفت و توسعه روابط عمومی دانست.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی که دشمن در کوشش است تا زمینه تضعیف، نگرانی و تشویش اذهان عمومی در سطح جامعه ایجاد کند، روابط عمومی ها می توانند با هنر، تخصص و توانایی خود اخبار و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را آنگونه که شایسته است، اطلاع رسانی نمایند.

فرماندار شهرستان چابهار با قدردانی از کوشش های روابط عمومی ادارات و اهدای لوح سپاس به مدیران روابط عمومی ها، به تعامل بیشتر مسوولان و کارشناسان روابط عمومی ها و خبرنگاران تاکید نمود و گفت: هدف ما پیشرفت، ایجاد امنیت و رفاه جامعه است و تمامی دستگاه ها به دنبال ارائه خدمات مطلوب و در خور به شهروندان هستند و اصحاب رسانه و روابط عمومی باید فقط به مسائل نپردازند بلکه اقدامات و کوشش ها را نیز منعکس نمایند تا مردم از واقعیت ها آگاه شوند.

بامری با اشاره به نقش رسانه ها و روابط عمومی ها در بیان دستاوردهای انقلاب و نهادها، توضیح داد: روابط عمومی ها با برنامه ریزی و هدف گذاری و انعکاس صحیح اخبار علاوه بر نقش مهم توسعه محوری و ارائه راهکار مسائل زمینه آرامش، شادابی و امید را در جامعه ترویج نمایند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 13 دی 1400 بروزرسانی: 13 دی 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 17433

به "خبرنگاران فرماندار چابهار: روابط عمومی ها نقش مهمی در توسعه بزرگترین بندر اقیانوسی ایران دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرماندار چابهار: روابط عمومی ها نقش مهمی در توسعه بزرگترین بندر اقیانوسی ایران دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید