خبرنگاران فعالیت 13 پایگاه تابستانی برای دانش آموزان با نیازهای ویژه در لرستان

به گزارش مجله سلو بلاگ، خرم آباد - خبرنگاران - رییس آموزش و پرورش استثنایی لرستان از فعالیت 13 پایگاه تابستانی برای دانش آموزان با نیازهای ویژه در فضای مجازی استان اطلاع داد.

خبرنگاران فعالیت 13 پایگاه تابستانی برای دانش آموزان با نیازهای ویژه در لرستان

امیر اسماعیلی روز چهارشنبه به رسانه ها گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و شرایط قرمز استان از آنجایی که سلامت دانش آموزان و معلمان برای ما اولویت اول است ، سال جاری فعالیت های تابستانی در فضای مجازی صورت می گیرد.

وی اضافه کرد : فعالیت تابستانی در هفت شهر استان و 13 مدرسه استثنایی با حضور 231 نفر دانش آموز(107 نفر دختر و 124 نفر پسر) فعالیت خود را همزمان با سراسر کشور با شعار هر دانش آموز یک مهارت - یک نقش آغاز کردند.

اسماعیلی گفت : نقش خانواده ها در مدیریت برنامه های اوقات فراغت نسبت به سال های قبل بیشتر و پررنگ تر شده و از آنجایی که هر خانه می تواند نقش یک پایگاه را ایفا کند، والدین نقش مدیریت پایگاه را بر عهده دارند و می توانند نظارت بیشتری بر فعالیتهای فرزندان داشته باشند.

وی عنوان نمود: مدیران و مربیان بایستی براساس علاقمندی و استعداد دانش آموز نسبت به تشکیل کلاس های اوقات فراغت برنامه ریزی کنند و دانش آموزان در طول تابستان با مهارتهای زندگی به صورت کاربردی آشنا شوند و بهترین جایی که این اتفاق می افتد ، حضور در کلاس های اوقات فراغت می باشد، زیرا دانش آموز براساس علاقه و انگیزه و استعدادی که دارد در این کلاسها ثبت نام می کند.

وی گفت: این فعالیت ها در حیطه های چهار گانه (دینی ،هنری ، مهارتهای اجتماعی و ورزشی) با اهداف تقویت هویت دینی و ملی ، تحقق پویش سلامت در خانه ماندن ، استمرار فعالیت های پرورشی ، فرهنگی و تربیت بدنی ، تقویت روحیه دانش آموزان ، اهتمام به آموزش مهارت های فنی و حرفه ای در زمینه کار آفرینی در راستای تحقق بخشیدن به ساحت های شش گانه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش از هفته دوم تیر ماه آغاز و تا سرانجام مرداد ادامه دارد.

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

picosho.ir: پیکوشو: مجله عکس و گرافیک

منبع: ایرنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 20553

به "خبرنگاران فعالیت 13 پایگاه تابستانی برای دانش آموزان با نیازهای ویژه در لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فعالیت 13 پایگاه تابستانی برای دانش آموزان با نیازهای ویژه در لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید