خبرنگاران چهار کوراش کار میامی به اردوی تیم ملی راه یافتند

به گزارش مجله سلو بلاگ، شاهرود - خبرنگاران - مسئول کمیته کشتی آلیش و کوراش استان سمنان گفت: چهار مدال توسط کوراش کاران شهرستان میامی در رقابت های انتخابی تیم ملی کسب شد و این ورزشکاران به اردوی تیم ملی نیز راه یافتند.

خبرنگاران چهار کوراش کار میامی به اردوی تیم ملی راه یافتند

حسن نبی زاده روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اضافه نمود: رقابت های انتخابی تیم ملی کوراش مردان کشور آخر هفته گذشته با حضور تیم هایی از استان های مختلف به میزبانی خراسان رضوی در مشهد مقدس برگزار گردید.

وی با اشاره به حضور تیم کوراش شهرستان میامی نماینده استان سمنان در این رقابت ها، اضافه نمود: تیم استان با 6 ورزشکار در این رقابت ها شرکت کرد که پیروز به کسب یک مدال طلا و سه مدال نقره شد.

نبی زاده اضافه نمود : هادی سلیمی در وزن 80 کیلوگرم مقام اول را کسب کرد و به اردوی تیم ملی راه یافت.

وی بیان نمود: مهدی صالحی ، حامد سلیمی و غلامحسین نبی زاده نیز به ترتیب در وزن های 65 ، 70 ، 90 کیلوگرم به مدال نقره رسیدند و مجوز حضور در اردوی تیم ملی را بدست آوردند.

مسئول کمیته آلیش و کوراش استان سمنان ادامه داد: تیم ملی کوراش در بهار 1400 به مسابقات جهانی 2021 در روسیه اعزام می گردد.

وی با اشاره به اینکه مسابقات کشتی آلیش نیز 15 اسفندماه در تهران برگزار می گردد، گفت: تیم کشتی آلیش میامی به نمایندگی از استان سمنان در این مسابقات حضور پیدا می نماید.

نبی زاده توضیح داد: در روستای حسین آباد کالپوش و دیگر روستاهای شهرستان میامی استعدادهای فراوانی وجود دارد که در صورت حمایت می توان نفرات بیشتری راهی تیم ملی کشتی آلیش و کوراش کرد.

به گزارش خبرنگاران، باتوجه به کسب مدال های رنگارنگ توسط تیم کشتی آلیش و کوراش شهرستان میامی در مسابقات مختلف هنوز ورزشکاران این رشته از امکانات مناسبی شامل سالن کشتی و تجهیزات ورزشی برخوردار نیستند.

20 هیات ورزشی در میامی وجود دارد و بیش از یکهزار و 200 ورزشکار در رشته های مختلف ورزشی در این شهرستان فعالیت می نمایند.

شهرستان میامی با جمعیتی حدود 40 هزار تن در شرق استان سمنان واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 11 فروردین 1400 بروزرسانی: 11 فروردین 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 29343

به "خبرنگاران چهار کوراش کار میامی به اردوی تیم ملی راه یافتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران چهار کوراش کار میامی به اردوی تیم ملی راه یافتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید