دومین جشنواره ملی گردشگری در آذربایجان غربی برگزار می گردد

به گزارش مجله سلو بلاگ، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی از برگزاری دومین جشنواره ملی گردشگری در استان اطلاع داد.

دومین جشنواره ملی گردشگری در آذربایجان غربی برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی ؛ جلیل جباری با اعلام این خبر گفت: تجربه پیروز سال گذشته و استقبال بی نظیر گردشگران و مسافران از برنامه های اولین جشنواره ملی گردشگری ما را در اجرای این جشنواره در امسال مصمم کرد.

او توضیح داد: در جریان بازدید استاندار محترم آذربایجان غربی از دوازدهمین جشنواره بین المللی گردشگری که در بهمن ماه سال 97 در تهران برگزار گردید ایشان بر اجرای دومین جشنواره ملی گردشگری در استان آذربایجان غربی تاکید نمود.

مدیرکل میراث فرهنگی آذربایجان غربی با اشاره به نقش برگزاری این جشنواره در جذب حداکثر گردشگر به استان گفت: پیرو تاکیدات ریاست سازمان برتوسعه و تقویت گردشگری غرب و شمال غرب کشور مطمئناً برگزاری این جشنواره در جذب مسافر ان و گردشگران داخلی و خارجی به کشور و استان آذربایجان غربی نقش موثر خواهد داشت.

جباری مطرح کرد: سال گذشته براساس تعاملات خوبی که با دستگاه های اجرایی و همکار داشتیم توانستیم استان آذربایجان غربی و ظرفیتهای گردشگری، فرهنگ و آداب و رسوم و حتی غذاهای آن را به مسافران و گردشگران معرفی کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی آذربایجان غربی اظهار امیدواری کرد: امسال نیز امیدواریم با حمایتهای سازمان مرکزی و استاندار آذربایجان غربی و همکاری دستگاه های ذیربط بتوانیم تجربه پیروز سال گذشته را تکرار کنیم.

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

picosho.ir: پیکوشو: مجله عکس و گرافیک

منبع: میراث آریا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 4044

به "دومین جشنواره ملی گردشگری در آذربایجان غربی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین جشنواره ملی گردشگری در آذربایجان غربی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید