دیروز کبوتر بازی، امروز توبه نامه نویسی

به گزارش مجله سلو بلاگ، فرمول رستگاری؛ شما در ایران به عنوان یک بازیکن فوتبال می توانید به یک تیم توهین کنید و تهمت بزنید ولی وقتی کارتان به آن جا افتاد با گذاشتن یک پست در اینستاگرام سعی در فریب هواداران کنید.

دیروز کبوتر بازی، امروز توبه نامه نویسی

به گزارش خبرنگاران، برخی از فوتبالیست ها در ایران طوری رفتار می کنند که کلمات از توصیف آن ها عاجزند. چند سالی است که پرسپولیس به درست یا غلط توسط برخی از بازیکنان، مربیان و مدیران تیم ها و برخی رسانه ها به تبانی و فساد برای رسیدن قهرمانی متهم می شود. اتهامی که فقط در حد مصاحبه باقی مانده است و کسی از این افراد برای اثبات ادعاهایشان پرس وجو نکرده است.

سعید آقایی یکی از همین افراد است. کسی که دیروز با به خاتمه رسیدن قراردادش با سپاهان به رقیب چندین و چند ساله این تیم یعنی پرسپولیس پیوست. آقایی در مدتی که در سپاهان بود در مصاحبه هایش چند بار علیه پرسپولیس صحبت کرد و به نوعی قهرمانی های این تیم را زیر سوال برد. هرچند فوتبال در ایران بیشتر نام حرفه ای بودن را یدک می کشد و خبری از شاخص های مختلف حرفه ای گری در آن نیست اما باید پذیرفت که ابراز علاقه یک بازیکن به یک تیم و رفتنش به تیم رقیب موضوعی نیست که ذهن هواداران فوتبال را مثل گذشته درگیر کند.

اما بحث بازیکنانی نظیر سعید آقایی کاملا متفاوت است. درباره او فقط موضوع ابراز علاقه به سپاهان در گذشته نیست بلکه توهین هایی است که او در گذشته به تیمی کرد که از این فصل باید پیراهنش را بپوشد.

ماجرای عکسی که باعث محرومیتش شد را که فراموش نکرده اید؟ قبل از بازی با پرسپولیس در فصل قبل آقایی در اینستاگرامش عکس کبوتری که به رنگ زرد درآمده بود را منتشر کرد. دور گردن این کبوتر بخت برگشته یک لنگ سوراخ انداخته بودند. انتشار این عکس باعث شد تا آقایی با حکم کمیته انضباطی از بازی با پرسپولیس محروم شود. حالا سوال اینجاست این بازیکن چطور گذشته را فراموش کرده و به همان تیمی پیوسته که هوادارانش را با این عکس آزرده است؟

عجیب تر از این رفتار کاری است که معمولا این افراد برای پاک کردن گذشته انجام می دهند. حالا که اینستاگرام وجود دارد این دست بازیکنان با انتشار یک پست و نوشتن یک متن سعی می کنند احساسات هواداران را هدف قرار دهند. آقایی هم مطابق انتظار بلافاصله بعد از پیوستن به پرسپولیس همین کار را کرد. او در صفحه اش نوشته: امروز که سبابه ام را جوهری کردم تا روی برگه قرارداد با پر هوادارترین تیم آسیا بزنم، همه روزهایی که دوست داشتم در پرسپولیس بزرگ بازی کنم از ذهنم عبور کرد.

شما همین متن را به آن کبوتر هم نشان بدهید پرهایش دانه دانه می ریزد چه برسد به ما. جناب آقایی آن وقتی که با شصت تان روی صفحه موبایل می زدید و عکس منتشر می کردید چه؟ آن زمان چه چیزی از ذهنتان عبور می کرد؟ اصلا به این فکر می کردید شاید تنشی که ایجاد می کنید می تواند در ورزشگاه تبدیل به یک آشوب شود؟ به سلامتی تماشاگران فکر می کردید که ممکن بود به خطر بیفتد؟ شما که از غیب خبر دارید، حال که به پرسپولیس آمده اید و به فکر قهرمانی هستید حتما در خاتمه فصل علاقه مندان به فوتبال را در جریان پشت پرده فوتبال و وجود فساد و تبانی بگذارید.

آقایی اگر بعد از پیوستن به پرسپولیس حرفی نمی زد و این پست را منتشر نمی کرد، شاید بهتر بود. ولی خوب می دانیم این روزها تعداد صفرها در قرارداد مرده را هم زنده می کند، دیگر نوشتن 4 خط عفونامه که شیرین تر از عسل است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 مهر 1399 بروزرسانی: 27 مهر 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 21999

به "دیروز کبوتر بازی، امروز توبه نامه نویسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیروز کبوتر بازی، امروز توبه نامه نویسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید