راه اندازی بازارچه های اینترنتی صنایع دستی در خراسان جنوبی

به گزارش مجله سلو بلاگ، معاون صنایعدستی خراسان جنوبی گفت: راه اندازی بازارچه های اینترنتی صنایعدستی در استان راهی برای کاهش رکود فروش صنایعدستی در دوران کرونا است.

راه اندازی بازارچه های اینترنتی صنایع دستی در خراسان جنوبی

بهگزارش میراثآریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی خراسان جنوبی، حسین عباس زاده 28 مرداد ماه با بیان این مطلب افزود: با شیوع بیماری کرونا و فراگیرشدن آن، آمادگی مقابله با این بیماری از یک طرف و کنار آمدن و پذیرش این معضل بزرگ در جامعه از طرف دیگر و تغییر و همسان سازی شرایط موجود با جدی دریافت این، جامعه صنایعدستی استان را بر آن می دارد تا به دنبال ساز و کار مناسب برای جلوگیری از رکود بازار فروش محصولات صنایعدستی باشند.

او ادامه داد: بیماری که مشخص نیست تا چه زمانی خواهد بود، باید با آن کنار آمد و از شیوع آن جلوگیری کرد و نباید عامل غفلت از صنایعدستی شود در این میان تغییر رویکرد فروش از فیزیکی به مجازی یکی از راهکارهای مقابله است. با توجه به اینکه در چند ماه اخیر، فروش صنایعدستی به حداقل ممکن رسیده، اما بارقه های امید فروش آنلاین صنایعدستی، صنعتگران را کمی دلگرم کرده است.

معاون صنایعدستی خراسان جنوبی مطرح نمود: در حال حاضر ایده راه اندازی سایت های فروش صنایعدستی در قالب بازارچه مجازی فروش توسط بخش خصوصی پس از اخذ مجوزهای قانونی از مراجع ذی صلاح و استفاده بهینه از فضاهای اینترنتی و مجازی داخلی و ... زمینه مناسبی برای معرفی محصولات فراهم کرده است که جای آن دارد تا شرکت ها تعاونی، اتحادیه ها و شرکت های مردم نهاد و سایر فعالان بخش های خصوصی مرتبط با صنایعدستی استان از این ظرفیت ممکن برای معرفی و عرضه و فروش محصولات در شرایط موجود بهره ببرند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 15 مهر 1399 بروزرسانی: 15 مهر 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 21310

به "راه اندازی بازارچه های اینترنتی صنایع دستی در خراسان جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی بازارچه های اینترنتی صنایع دستی در خراسان جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید