رعایت قرنطینه مهمترین رسالت فردی در قبال سلامت عمومی است

به گزارش مجله سلو بلاگ، خبرنگاران/یزد معاون خدمات شهری شهرداری یزد با اشاره به ضرورت توصیه های بهداشتی، گفت: قرنطینه خانگی که از سوی مسئولان بهداشت و درمان برای قطع چرخه شیوع کرونا مطرح شده، مهمترین وظیفه مردم در قبال سلامت فردی و عمومی جامعه است.

رعایت قرنطینه مهمترین رسالت فردی در قبال سلامت عمومی است

حسین صالحیان در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران با اشاره به نقش شهرداری در تأمین بهداشت شهری، اظهار کرد: به منظور مقابله با شیوع کروناویروس بحث ضدعفونی مستمر معابر و اماکن عمومی و جمع آوری زباله های عفونی به صورت ویژه، از جمله اقدامات اجرا شده و در دستور کار معاونت خدمات شهری شهرداری یزد است.

وی افزود: مجموع شهرداری با هماهنگی شورای اسلامی یزد سعی کرده متناسب با رسالت تعیین شده و توان اجرایی نسبت به ایمن سازی فضای شهری برای شهروندان اقدام کند.

معاون خدمات شهری شهرداری یزد در ادامه با بیان این که همراهی شهروندان زمان مقابله با کرونا را کاهش می دهد، گفت: قرنطینه خانگی که از سوی مسئولان بهداشت و درمان برای قطع چرخه شیوع کرونا توصیه شده است مهمترین وظیفه مردم در قبال سلامت فردی و عمومی جامعه است.

وی تجهیز کارگران فضای سبز و پاکبانان به مواد ضدعفونی، ماسک و دستکش را از جمله اقدامات اجرا شده برای مقابله با شیوع کرونا دانست و گفت: گندزدایی شبانه، نصب بنرهای آموزش شهروندی و مدیریت پسماندهای عفونی یکی دیگر از اقدامات اجرا شده و در دستور کار است.

صالحیان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که شهرداری موظف است برابر وظایف ذاتی خود شرایط و سیمای شهری را برای بعد از بحران کرونا آماده کند، شرح داد: بحث گلکاری، رنگ آمیزی جداول، دیوارهای شهری و پاکسازی معابر از دیگر اقدامات در دستور کار معاونت خدمات شهری در یزد است.

این مسئول با بیان این که سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری یزد بیش از 1400 عنوان برنامه فرهنگی هنری ویژه عید نوروز 99 آماده کرده است، خاطرنشان کرد: قرار بود برنامه های هماهنگ شده در ایام تعطیلات نوروز برای مسافران و شهروندان یزدی اجرا شوند که به دلیل شیوع کرونا و ایجاد شرایط بحرانی در این خصوص کنسل شدند.

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

picosho.ir: پیکوشو: مجله عکس و گرافیک

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 14142

به "رعایت قرنطینه مهمترین رسالت فردی در قبال سلامت عمومی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رعایت قرنطینه مهمترین رسالت فردی در قبال سلامت عمومی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید