رندر گلکسی A73 از طراحی آشنا و حذف جک هدفون خبر می دهد

به گزارش مجله سلو بلاگ، بر اساس گزارش های منتشر شده، در سال 2022 جذابیت گوشی های سری گلکسی A دوچندان خواهد شد. روز گذشته گوشی 5G گلکسی A13 با قیمت مناسب معرفی شد و به نظر می رسد گلکسی A33 هم از بدنه ضد آب بهره می برد. حالا به لطف انتشار تصاویر رندر گلکسی A73 می توانیم به ویژگی های ظاهری این گوشی بپردازیم.

رندر گلکسی A73 از طراحی آشنا و حذف جک هدفون خبر می دهد

روی هم رفته بدنه این گوشی شباهت بسیار زیادی به نسل قبلی خود دارد. در پنل پشتی شاهد ماژول دوربین مستطیل شکل هستیم که در آن 4 دوربین تعبیه شده است. گویا دوربین اصلی این گوشی از سنسور 108 مگاپیکسلی بهره می برد و احتمالا می تواند نظر کاربران علاقه مند به عکاسی را جلب کند. همچنین در نمایشگر 6.7 اینچی آن یک حفره حاوی دوربین سلفی تعبیه شده و در ضمنً حسگر اثر انگشت هم زیر نمایشگر قرار گرفته است.

ابعاد این گوشی 163.8 در 76 در 9.6 میلی متر است. گفته می گردد انرژی آن از طرف باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تأمین می گردد و سرعت شارژ آن به 33 وات می رسد. قلب تپنده گلکسی A73 چیپست اسنپدراگون 750G که نسبت به اسنپدراگون 720G موجود در نسل قبلی عملکرد نسبتا بهتری را ارائه می کند. در کنار این تراشه حداکثر 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی انجام وظیفه می کنند. هنوز معین نیست که آیا این گوشی از کارت حافظه microSD پشتیبانی می کند یا نه.

مانند گلکسی A33 که بدون جک هدفون به دست کاربران می رسد، گلکسی A73 هم از این معینه بهره نمی برد. گویا در سال 2022 تعداد بیشتری از گوشی های سری گلکسی A به بدنه ضد آب مجهز می شوند و حذف جک هدفون از این گوشی ها هم احتمالا به همین موضوع برمی گردد. به طور کلی عمدتا گوشی های پرچم دار از بدنه ضد آب بهره می برند و سامسونگ با ارائه این معینه برای تعداد بیشتری از گوشی های خود، مطمئنا سروصدای بیشتری ایجاد می کند. هنوز در رابطه با تاریخ معرفی این گوشی نمی توانیم صحبت کنیم ولی گویا با قیمت حدود 450 دلاری به دست کاربران می رسد.

سامسونگ طی چند سال گذشته توجه ویژه ای به گوشی های سری گلکسی A نشان داده و در نتیجه این گوشی ها در بسیاری از بازارها با استقبال گسترده کاربران روبه رو شده اند. با توجه به اینکه سامسونگ در سال 2022 می خواهد سهم بازار خود را از بازار موبایل به طور قابل توجهی افزایش دهد، این گوشی ها برای رسیدن به این هدف نقش مهمی را ایفا می کنند.

از طرف دیگر، شرکت های چینی هم بودجه زیادی را برای افزایش حضور در بازار کشورهای مختلف اختصاص داده اند و می خواهند سرعت رشد خود را افزایش دهند. در این شرایط، سامسونگ با رقبای بسیار قدرتمندی روبه رو است و کار راحتی در پیش ندارد. همچنین با توجه به اینکه هواوی عملا از بازار جهانی گوشی های هوشمند حذف شده، شرکت های مختلف بر سر تصاحب فضای خالی ایجاد شده از طریق این شرکت همچنان مشغول نبرد با یکدیگر هستند.

منبع: XDA Developers

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 21 تیر 1401 بروزرسانی: 21 تیر 1401 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 45980

به "رندر گلکسی A73 از طراحی آشنا و حذف جک هدفون خبر می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رندر گلکسی A73 از طراحی آشنا و حذف جک هدفون خبر می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید