سامانه انتقال و مهمانی دانشجویان علوم پزشکی فعال شد

به گزارش مجله سلو بلاگ، تهران (پانا) - معاونت آموزشی وزارت بهداشت ضمن فعال کردن سامانه انتقال و مهمانی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی، جزئیات و زمان بندی ثبت نام دانشجویان در نیمسال تحصیلی 1401 - 1402 را خاطرنشان کرد.

سامانه انتقال و مهمانی دانشجویان علوم پزشکی فعال شد

بر اساس اعلام معاونت آموزشی وزارت بهداشت، دانشجویان متقاضی انتقال و مهمانی می توانند به وسیله وب گاه اینترنتی و تابلوهای اعلانات دانشگاه به دانشجویان نسبت به ثبت درخواست رسیدگی و پاسخگویی به تقاضاهای انتقال و مهمانی دانشجویان بر اساس داده های زمانی معین و با رعایت موضوعات مورد تاکید در بخشنامه 26 آبان 1400 و شرایط مصوب، مطابق آیین نامه های آموزشی شورای عالی برنامه ریزی در رشته مقاطع مختلف اقدام نمایند.

وزارت بهداشت تاکید نمود: در صورتی که این سامانه در بعضی دانشگاه ها فعال نباشد از پذیرش هر گونه مکاتبه و ارجاع دانشجویان به وزارت بهداشت در مورد انجام انتقال یا مهمانی خارج از سامانه مذکور خودداری خواهد شد.

طبق اعلام وزارت بهداشت، با توجه به ممنوعیت انتقال دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی تصمیم گیری در مورد انتقال دانشجویان متقاضی مهمانی یا انتقال طبق روال سنوات گذشته در کمیسیون موارد خاص انتقال دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی انجام خواهد شد.

بر اساس جدول زمان بندی سامانه انتقال و مهمانی دانشجویان ثبت نام دانشجویان متقاضی در دانشگاه های مبدا و بارگذاری مدارک که از 20 فروردین شروع شده است تا 31 اردیبهشت ماه ادامه دارد.

بعلاوه آنالیز مدارک و اعلام نقص به وسیله دانشگاه های مبدا و ویرایش به وسیله دانشجویان نیز از یکشنبه اول خرداد شروع خواهد شد و تا روز پنجشنبه 12 این ماه ادامه دارد.

در نهایت رسیدگی و اعلام نتیجه درخواست دانشجویان به وسیله دانشگاه مبدا از روز دوشنبه 16 خرداد شروع خواهد شد و تا روز 5 شنبه 12 تیر ماه ادامه دارد.

بعلاوه آنالیز مدارک و اعلام نقص درخواست دانشجویان متقاضی به وسیله دانشگاه مقصد و ویرایش به وسیله آنها نیز از روز شنبه 18 تیر ماه شروع خواهد شد و تا روز پنجشنبه 20 این ماه ادامه دارد.

در نهایت رسیدگی و اعلام نتیجه درخواست دانشجویان متقاضی برای انتقال و مهمانی به وسیله دانشگاه مقصد نیز مرداد ماه امسال اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 45220

به "سامانه انتقال و مهمانی دانشجویان علوم پزشکی فعال شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامانه انتقال و مهمانی دانشجویان علوم پزشکی فعال شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید