سامانه تسهیل مسیری برای برطرف موانع فراوری

به گزارش مجله سلو بلاگ، واحدهای فراوریی خراسان جنوبی برای برطرف موانع فراوری در سامانه تسهیل ثبت نام نمایند.

سامانه تسهیل مسیری برای برطرف موانع فراوری

معاون هماهنگی امور مالی استاندار در کارگروه ستاد تسهیل و برطرف موانع فراوری گفت: آن دسته از واحد های فراوریی در بخش های مختلف فراوریی، صنعتی، کشاورزی، گردشگری، صنفی، خدماتی و سایر که دچار مشکل هستند باید در سامانه ستاد تسهیل مربوط به وزارت صمت ثبت نام نمایند.

او اضافه کرد: بعد از گذشت چند سال هنوز بعضی از مدیران واحد های فراوریی با مکانیزم ستاد تسهیل و برطرف موانع فراوری آشنا نبوده و برای برطرف مشکل از این طریق اقدام نمی نمایند.

اشرفی ادامه داد: واحد هایی در استان وجود دارد که 10 تا 15 سال پیش با دریافت تسهیلات از بانک ها فعالیت خود را شروع نموده، اما به دلایل متعدد واحد تعطیل و بدهی های بانکی و دستگاه های خدمات رسان به جای مانده است.

معاون هماهنگی امور مالی استاندار توضیح داد: آن دسته از واحد هایی که قادر به بازگشت به فراوری هستند را حمایت می کنیم، اما واحد هایی که علیرغم حمایت های مکرر از قبیل استمهال و تقسیط تسهیلات هنوز اقدامی انجام نداده، بدهی داشته و تمایلی برای بازگشت به فراوری یا فعال کردن واحد ندارند را به وسیله مراجع قانونی، مشخص تکلیف خواهیم کرد.

در این نشست بعلاوه مسائل هشت واحد فراوریی با حضور نمایندگانی از دستگاه های مربوطه از جمله بانک ها، تامین اجتماعی، امور مالیاتی، شرکت توزیع برق، دانشگاه علوم پزشکی، شرکت آب و فاضلاب و شهرداری بیرجند مورد آنالیز نهاده شد.

خبرنگاران خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 مهر 1401 بروزرسانی: 1 مهر 1401 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 48708

به "سامانه تسهیل مسیری برای برطرف موانع فراوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامانه تسهیل مسیری برای برطرف موانع فراوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید