سامسونگ قصد دارد سال آینده 2 میلیون تلویزیون Mini-LED بفروشد

به گزارش مجله سلو بلاگ، در حالی که سامسونگ فعلا برای تقریبا تمام تلویزیون های رده بالای خود از فناوری QLED استفاده می کند، این شرکت مشغول کار بر روی تکنولوژی های متعدد برای تلویزیون های آینده خود است. سامسونگ تا حالا چند تلویزیون مبتنی بر فناوری microLED رونمایی کرده، ولی حالا قصد دارد به طور گسترده تلویزیون های مینی LED را راهی بازار کند. طبق گزارش ها، سامسونگ سال آینده 2 میلیون تلویزیون مینی LED را به دست مشتریان می رساند.

سامسونگ قصد دارد سال آینده 2 میلیون تلویزیون Mini-LED بفروشد

گفته می شود این تلویزیون ها از رزولوشن 4K پشتیبانی می کنند و در ابعاد 55 اینچ، 65 اینچ، 75 اینچ و 85 اینچ در قفسه فروشگاه ها قرار می گیرند. این تلویزیون های مینی LED سامسونگ قرار است روشنایی بیشتر، نسبت کنتراست بالاتر و عملکرد HDR بهتری ارائه کنند و در ضمنً باید به پوشش بهتر فضای رنگی هم اشاره کنیم. در حال حاضر چندین شرکت فعال در حوزه نمایشگرهای LED محصولات خود را برای سامسونگ ارسال کرده اند و این شرکت کره ای در حال آزمایش آن ها است.

نمایشگرهای مینی LED نه تنها کیفیت بسیار بهتری نسبت به LCD ارائه می دهند، بلکه در مقایسه با نمایشگرهای اولد هم ساخت آن ها هزینه کمتری دارد. بنابراین، انتظار می رود مینی LED در آینده نزدیک با استقبال گسترده شرکت ها روبرو خواهد شد. از بین آن ها مثلا می توانیم به اپل اشاره کنیم که قصد دارد به زودی بخشی از محصولات خود مانند آیپد پرو و مک بوک ها را با نمایشگر مینی LED به دست کاربران برساند. حتی شایعاتی در مورد احتمال عرضه تلویزیون های مینی LED ال جی طی سال آینده هم به گوشی می رسد.

  • نمایشگر مینی LED چیست؟

منبع: Sam Mobile

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 23008

به "سامسونگ قصد دارد سال آینده 2 میلیون تلویزیون Mini-LED بفروشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ قصد دارد سال آینده 2 میلیون تلویزیون Mini-LED بفروشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید