سخنگوی کرملین از بیمارستان مرخص شد

به گزارش مجله سلو بلاگ، سخنگوی کاخ کرملین بعد از درمان موفقیت آمیز بیماری کووید 19، از بیمارستان مرخص شد.

سخنگوی کرملین از بیمارستان مرخص شد

به نقل از خبرگزاری آناتولی، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کاخ کرملین پس از بهبود از بیماری کرونا، از بیمارستان مرخص شد. پسکوف به خبرنگاران گفت که مدتی از خانه و در شرایط قرنطینه کار خواهد نمود و پس از طی این مدت به تدریج به محل کار خود برمی شود.

تست کرونای پسکوف روز 12 مه (23 اردیبهشت)، مثبت اعلام شد. او قبل از انجام تست با علائم نسبتاً جدی بیماری کرونا در بیمارستان بستری شده بود.

پسکوف چهارمین فرد از شش مقام ارشد روسی است که به همراه میخائیل میشوستین، نخست وزیر روسیه، اولگا لیوبیموا، وزیر فرهنگ و والری فالکوف، وزیر علوم و آموزش عالی این کشور، در حال بهبود از ویروس کرونا هستند.

در عین حال دو چهره شاخص دیگر ولادیمیر یاکشوف، وزیر ساخت و ساز و دیمیتری ولکوف، معاون او نیز پس از تشخیص ویروس کرونا در آن ها، در بیمارستان تحت نظر پزشکی قرار گرفتند.

تعداد مبتلایان بیماری کرونا در روسیه دوشنبه از مرز 350 هزار تن گذر کرد. روز گذشته 8946 مبتلای جدید کرونا در این کشور به ثبت رسید که آمار کل مبتلایان روسیه را به عدد 353 هزار و 427 تن رساند. این در حالی است که آمار مرگ ناشی از کرونا نیز در روز گذشته 92 تن بود که تعداد کل مرگ و میر ناشی از کرونا را به عدد 3633 تن رساند.

در همین حال، تعداد بهبودیافتگان از کرونا نیز به 118 هزار و 798 تن در این کشور رسیده که تعداد 5449 بهبودیافته این کشور از روز یکشنبه به بعد گزارش شده است.

روسیه به کوشش پررنگ خود در زمینه تست کرونا ادامه می دهد و همچنان سعی دارد این ویروس را در مراحل اولیه خود، که چندان واگیردار نیست، شناسایی کند. تا این تاریخ 8 میلیون و 900 هزار تست کرونا در این کشور اجرا شده، در حالی که 287 هزار تن نیز با عفونت های مشکوک، تحت نظر پزشکی هستند.

روسیه با وجود انجام اقدامات سختگیرانه شامل قرنطینه مسکو، ممنوعیت ورود تبعه خارجی و افراد بی تابعیت، تعلیق فعالیت خطوط هوایی بین المللی و راه آهن، سومین کشور با بیشترین تعداد مبتلایان کرونا، بعد از آمریکا و برزیل است.

بیماری همه گیر کرونا پس از ظهور در چین در دسامبر گذشته، تا به امروز جان بیش از 345 هزار و 800 تن را در 188 کشور و منطقه دنیا گرفته است. آمریکا و اروپا در حال حاضر بدترین مناطق از لحاظ آسیب دیدگی از ویروس کرونا هستند.

بر اساس آمار و ارقام گردآوری شده در دانشگاه جانز هاپکینز ایالات متحده، در سراسر دنیا بیش از 5 میلیون و 400 هزار مبتلا به کرونا گزارش شده و بیش از 2 میلیون و 19 هزار تن نیز از این بیماری بهبود یافته اند.،ایسنا

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 13 دی 1400 بروزرسانی: 13 دی 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 17699

به "سخنگوی کرملین از بیمارستان مرخص شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سخنگوی کرملین از بیمارستان مرخص شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید