سرمایه گذاری کشورهای خارجی در مشگین شهر افزایش می یابد

به گزارش مجله سلو بلاگ، فرماندار مشگین شهر گفت: با رایزنی های اجرا شده کشورهای ایتالیا و ترکیه در مشگین شهر سرمایه گذاری می کنند.

سرمایه گذاری کشورهای خارجی در مشگین شهر افزایش می یابد

به گزارش خبرنگاران از مشگین شهر، ابراهیم امامی در نشست مشترک با سرمایه گذاران ایتالیایی در مشگین شهر گفت: ظرفیت ها و قابلیت های موجود در شهرستان مشگین شهر به لحاظ بکر بودن مورد توجه بسیاری از کشورها از جمله ترکیه نیز است که اخیرا مدیران دفاتر گردشگری این کشور برای بازدید از طولانی ترین پل معلق خاورمیانه و نیز آثار تاریخی و ظرفیت های گردشگری به مشگین شهر سفر کرده بودند که ما برای ایجاد تعامل و بسترسازی سرمایه گذاری با کشورهای خارجی اعلام آمادگی کردیم.

وی با اشاره به سفر سرمایه گذاران اروپایی به مشگین شهر گفت: سرمایه گذارانی از کشور ایتالیا برای سرمایه گذاری در بخش های صنایع تبدیلی کشاورزی، باغداری، کشت گلخانه ای، احداث هتل، کمپ های ورزشی، احداث شهرک گلخانه با استفاده از انرژی های پاک اعلام آمادگی کرده اند.

فرماندار مشگین شهر شرح داد: سرمایه گذاران ایتالیایی در جریان بازدید از طولانی ترین پل معلق خاورمیانه در مشگین شهر رغبت زیادی به سرمایه گذاری در این شهرستان نشان دادند و رایزنی های اساسی با سرمایه گذاران برای احداث طرح های اقتصادی و گردشگری انجام شد که طرفین برای همکاری مشترک اعلام آمادگی کردند.

امامی اضافه کرد: سرمایه گذاران ایتالیایی از آمادگی برای سرمایه گذاری در تولید انرژی با استفاده از زباله نیز خبر دادند که این امر در ساماندهی زباله و پسماندهای شهری بسیار موثر است و ما از این طرح استقال می کنیم.

وی شرح داد: براساس سیاست دولت یازدهم در راستای بستر سازی برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی، ما نیز همکاری لازم را برای جلب و جذب سرمایه گذاران خارجی در منطقه انجام می دهیم که این امر نوید بخش توسعه و آبادانی شهرستان در بخش های مختلف است.

فرماندار مشگین شهر اظهار کرد: بعد از فعالیت دولت یازدهم فرایند سرمایه گذاری بخش خصوصی در شهرستان مشگین شهر افزایش چشمگیری داشته که یکی از راهکارهای پویایی و توسعه اقتصاد منطقه و رونق اشتغال استفاده از ظرفیت بخش خصوصی است که مسئولان شهرستان حمایت همه جانبه ای از سرمایه گذاران دارد.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 11663

به "سرمایه گذاری کشورهای خارجی در مشگین شهر افزایش می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمایه گذاری کشورهای خارجی در مشگین شهر افزایش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید