سرمربیان دوچرخه سواری مسئولیت نتایج ضعیف بازی های آسیایی را بر عهده گرفتند

به گزارش مجله سلو بلاگ، سرمربیان تیم های ملی دوچرخه سواری سرعت و استقامت ایران مسئولیت نتایج ضعیفی که در بازی های آسیایی 2018 به دست آمد را بر عهده گرفتند.

سرمربیان دوچرخه سواری مسئولیت نتایج ضعیف بازی های آسیایی را بر عهده گرفتند

به گزارش خبرنگاران، محمد ابوحیدری، سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری سرعت پس از ناکامی رکابزنان سرعتی ایران در بازی های آسیایی 2018 بیان نمود: بعد از نتایج خوبی که در بازی های داخل سالن آسیا گرفتیم اردوهای خوبی را ترتیب دادیم و رکابزنان هم رکوردهای خوبی را ثبت کردند. حالا ما می خواستیم نه برای مدال طلا ، بلکه برای مدال های دیگر کوشش کنیم اما فکر می کنم جو بازی های آسیایی رکابزنان ما را گرفت و نتوانستند عملکرد خودشان را نشان دهند. پس از آنکه در ماده تیم اسپرینت نتوانستیم نتیجه بگیریم رکابزنان از لحاظ روحی دچار مشکل شدند.

او ادامه داد: شاید مسائل اقتصادی و تحریم روی رشته های دیگر تاثیر نداشته باشد اما بر روی دوچرخه سواری بسیار تاثیرگذار است. فدراسیون در حد توان ما را حمایت کرد اما اگر ما پیست چوبی داشتیم می توانستیم نتایج خیلی بهتری بگیریم. با این حال تمام مسئولیت را از لحاظ فنی به گردن می گیرم و اگر بعد از مسابقه هم بلافاصله استعفا دادم به این دلیل بود که رکابزنان ما دچار بحران گردیده بودند و تمام کوششم را کردم که ترکش سمت من بیاید نه ورزشکاران.

ابوحیدری در پاسخ به این پرسش که چرا به جای حضور در مسابقه های متعدد ترجیح داد در مالزی اردو داشته باشد، تاکید نمود: از آنجا که ما پیست چوبی در ایران نداریم، بنابراین تمرین در پیست چوبی به حضور در مسابقه ارجحیت داشت چرا که تکنیک ها در پیست چوبی بسیار متفاوت از پیست سیمانی است. بله اگر ما پیست چوبی در ایران داشتیم، در آن صورت می توانستیم به راحتی در مسابقه های متعددی شرکت کنیم.

رسول هاشم کندی سرمربی تیم ملی استقامت و نیمه استقامت ایران نیز در مورد ناکامی رکابزنان خود گفت: با وجود تمام کوشش هایی که انجام گرفت، در کسب نتیجه در بازی های آسیایی موفق نبودیم دلایل مختلفی دارد و آن بخش که به کادر فنی مرتبط است را به گردن می گیرم.

او ادامه داد: بخشی از عدم کسب نتیجه دلخواه به نداشتن زیرساخت های لازم برمی شود. ما همچنین باشگاه های متعددی را هم از دست دادیم. 4 سال قبل فعالیت باشگاه ها بسیار در نتیجه گیری تاثیرگذار بود چرا که ورزشکاران در تورهای مختلف آسیا شرکت می کردند اما در این دوره که ما باشگاه ها را نداشتیم از طرفی دیگر کشورهای آسیایی نیز پا را فراتر گذاشته بودند و در تورهای اروپایی شرکت می کردند و در نهایت نتیجه ضعیفی کسب شد. البته این موارد نمی تواند بهانه باشد و من به عنوان سرمربی تیم ملی استقامت و نیمه استقامت مسئولیت تمام نتایج را بر عهده می گیرم و در کمیته فنی هم در مورد آن بحث شد سعی می کنیم که تمام مواردی که احتیاج است به کار بگیریم را انجام دهیم و در مسابقه های آتی جبران کنیم.

پریها: مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 622

به "سرمربیان دوچرخه سواری مسئولیت نتایج ضعیف بازی های آسیایی را بر عهده گرفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربیان دوچرخه سواری مسئولیت نتایج ضعیف بازی های آسیایی را بر عهده گرفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید