سکوی پرتاب مس رفسنجان، گل ریحان در تعقیب صدرنشینی

به گزارش مجله سلو بلاگ، هفته بیست و دوم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال عصر امروز با 9 دیدار شروع می شود.

سکوی پرتاب مس رفسنجان، گل ریحان در تعقیب صدرنشینی

به گزارش خبرنگاران، هفته بیست و دوم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال عصر امروز (یک شنبه) و از ساعت 14 شروع می شود و در مهم ترین این دیدارها، مس رفسنجان به مصاف سرخپوشان پاکدشت می رود، گل ریحان البرز برابر رایکا بابل قرار می گیرد و فجر سپاسی مقابل قشقایی شیراز بازی خواهد کرد.

مس رفسنجان - سرخپوشان پاکدشت (14:00)

مس رفسنجان هفته گذشته تنها با یک امتیاز اختلاف نسبت به گل ریحان البرز در صدر جدول قرار گرفته بود اما با شکست گل ریحان برابر قشقایی و پیروزی شاگردان ربیعی برابر نیروی زمینی، آن ها اختلاف را به چهار امتیاز رسانده و جایگاه خود را کمی محکم کردند. آن ها امروز برابر تیم یازدهم جدولی سرخپوشان پاکدشت قرار می گیرند و اگر پیروز به کسب سه امتیاز این دیدار بشوند، با 45 امتیاز در صدر باقی می مانند. این هفته می تواند سکوی پرتابی برای مس باشد تا از تیم رده دوم جدول فاصله خوبی بگیرد.

گل ریحان البرز - رایکا بابل (14:00)

شاگردان نصرتی که تا هفته گذشته و تا قبل از دیدار برابر قشقایی متحمل هیچ شکستی در این فصل نشده بودند، برابر قشقایی با نتیجه یک بر صفر بازی را واگذار کردند و این شکست باعث افزایش اختلاف امتیاز این تیم نسبت به مس رفسنجان شد. آن ها در حال حاضر با 38 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارند و اگر به فکر قهرمانی هستند، باید دیدار امروز را با پیروزی پشت سر بگذارند.

فجر سپاسی - قشقایی شیراز (14:00)

بعد از خاتمه نیم فصل نخست لیگ یک تا به امروز، فجر سپاسی پیروز به کسب هیچ پیروزی نشده است. آن ها در این چهار هفته تنها یک امتیاز کسب کرده اند و برای ماندن در بین مدعیان قهرمانی، به شدت نیاز به سه امتیاز این دیدار دارند. فجر سپاسی در حال حاضر با 34 امتیاز در رده ششم جدول قرار گرفته است.

دیگر دیدارهای هفته بیست و یکم رقابت های لیگ دسته اول:

سپیدرور رشت - شهرداری تبریز 14:00

مس کرمان - داماش گیلان 14:00

خوشه طلایی ساوه - ملوان 14:00

نود ارومیه - نیروی زمینی 14:00

بادران تهران - آرمان گهر 14:00

استقلال خوزستان - آلومینیوم اراک 14:30

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 12485

به "سکوی پرتاب مس رفسنجان، گل ریحان در تعقیب صدرنشینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سکوی پرتاب مس رفسنجان، گل ریحان در تعقیب صدرنشینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید