شعبانی بهار: به کادر فنی جدید تیروکمان خوش بین هستم

به گزارش مجله سلو بلاگ، رئیس فدراسیون تیرو کمان پس از انتخاب کادر جدید فنی تیروکمان گفت به انتخابم خوش بین هستم و مطمئنم با حضور مربیان ایرانی می توانیم در آینده به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

شعبانی بهار: به کادر فنی جدید تیروکمان خوش بین هستم

غلامرضا شعبانی بهار در گفت وگو با خبرنگاران درباره انتخاب کادر فنی جدید تیروکمان به اینکه آیا به وعده های خود درخصوص پرداخت بدهی های مجید احمدی پایبند خواهید بود یا خیر؟ اظهار کرد: ما تمام حق و حقوق مربیان را براساس قراردادشان هرچیزی که در گذشته بود پرداخت کردیم اما اینکه در گذشته به مربی بابت قهرمانی در مسابقات مختلف پاداشی داده گردیده و یا او را برای قهرمانی تشویق کردند اظهار کردم به عنوان مثال اگر تیم را قهرمان کنید 100 میلیون پاداش می دهیم در قرارداد ذکر نگردیده و ما در حال حاضر با توجه به توان مالی که فدراسیون دارد فعلا نمی توانیم بدهی او را پرداخت کنیم ولی تا به الان هرآنچه که در قرارداد مربیان در گذشته عنوان گردیده بود همه را صفر کردیم.

وی گفت: الان شرایط اقتصادی به گونه ای نیست که ما توان پرداخت بدهی های قبلی را داشته باشیم البته من نمی گویم که من پایبند نیستم اگر توان مالی فدراسیون اجازه دهد دوست داریم به مربیان خود یاری کنیم اما در حال حاضر این شرایط فراهم نیست.

وی ادامه داد: ما کادر فنی را انتخاب نموده ایم و سرمربیان تیم های ریکرو و کامپوند اگر صلاح بدانند می توانند در کنار خود، مربی نیز در اختیار داشته باشند. این بستگی به نظر سرمربیان جدید دارد. در هر صورت ما به آنها اعلام کردیم امکان جذب یک مربی در کنار خود دارید و مسئله ای در این زمینه وجود ندارد.

رئیس فدراسیون تیروکمان همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا در مدیریت تیم های ملی نیز تغییراتی صورت خواهد گرفت یا خیر؟ اضافه نمود: امید نجاری همچنان مدیر تیم ملی تیروکمان است و تغییری در مدیریت تیم های ملی انجام نخواهد شد.

وی درباره جذب سرمربی خارجی برای تیم های ملی تیروکمان خاطر نشان کرد: در حال حاضر به انتخاب مربیان داخلی خوش بین هستم و طی صحبتی که با خانواده تیروکمان و کمیته فنی داشتم به جمع بندی رسیدیم که با مربیان داخلی نیز می توان به نتایج مثبتی دست پیدا کرد. بنابراین انتخاب کادر فنی جدید با نظر و پیشنهاد کمیته فنی و خانواده تیروکمان بود و من به آینده اینها امیدوار هستم. البته به دنبال جذب مربی خارجی نیز هستیم و هر زمان که فرد مناسبی را که واجد شرایط باشد و ما از نظر مالی توان پرداخت هزینه های مربی خارجی را داشته باشیم قطعا از وجود مربی خارجی نیز بهره خواهیم گرفت اما در حال حاضر کار را با مربیان داخلی ادامه خواهیم داد.

وی در انتها در پاسخ به این پرسش که اردوی تیم های ملی از چه زمانی شروع خواهد شد گفت: در این زمینه با مربیان جدید تیم ملی جلسه داشتیم و از آنها خواستیم برنامه های خود را ارائه دهند و هرچه سریع تر برای انتخاب نفرات اصلی تیم ملی رقابت انتخابی برگزار نمایند تا زودتر بتوانیم تیم ملی خود درا برای حضور در مسابقان قهرمانی دنیا و قهرمانی آسیا که سال آینده برگزار خواهد تشکیل دهیم و بتوانیم تیم خوبی را در رشته های ریکرو و کامپوند راهی این تورنمنت کنیم

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

picosho.ir: پیکوشو: مجله عکس و گرافیک

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 866

به "شعبانی بهار: به کادر فنی جدید تیروکمان خوش بین هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شعبانی بهار: به کادر فنی جدید تیروکمان خوش بین هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید